Douglas - Serviss

Šodien tirdz.centrā Damme
Douglas veikalā ieeju, lai nopirktu Rituāla ķermeņa krēmu. Lietoju to gadiem. Sniedzos pēc neuzmēģinātā smaržas krēma testera.
No mugurpuses konsultante jautā kā palīdzēt.
Atbildēju, ka zinu ko meklēju.
Turpinu skrūvēt vaļā testeri. Man nelaipnā tonī uzrunā vēlreiz, ka šis nav testeris ko esmu paņemusi.
Pagriežu uzrakstu kur skaidri un gaiši rakstīts testeris. Konsultante noveršas un aiziet.
Izvēlos krēmu, eju pie kases.
Dodu 50 eur. Krēms maksā 19.90 Tā pati kinsultante pie kases-man nav kasē naudas ko Jums izdot.
Ok . Uz sekundi izdomāju, ka aiziešu izmainit naudu.
Samainīju, bet tad sajutu nelaipno attieksni un neatgriezos pēc krēma.
Pirms 2 dienām šeit atstāju 160 eur.
Iespējams Douglasa cenām tas ir tik cik melns aiz naga

21.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (4)

Velvetpopstar 21.12.2023

Vispār drīkst aizrādīt, ka nedrīkst aiztikt, jo ir lietas, kuras tiešām klients nedrīkst in nevajadzētu aiztikt, jo mums bija tāds gadījums, ka klients sāka demolēt eglīti un tāpēc apsargam nācās un bija pienākums aizrādīt un izsaukt policiju.

I Inese Romane 21.12.2023

👍👍👍

M micire 21.12.2023

Arī jūsu attieksme bija augstprātīga un nelaipna,cilvēks piegāja un vēlējās palīdzēt,to pašu arī saņemat atpakaļ,lai nu kas,bet augstprātība gan lieki nav jādemonstrē.

I Inese Romane 21.12.2023

Iespējams🤷‍♀️

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы