Douglas - Krāpšana
Bija dāvanu karte. Ieskrēju "Douglas" pēc "Clinique" krēma, tāda, kuru jau esmu lietojusi. Pārdevēja laipni piedāvāja pasmaržot un pamēģināt uz rokas - viss ok - ņemu. Jāpiebilst, ka apkalpošana ļoooti laipna - pie kases čivināšana, dāvaniņas, īpašie piedāvājumi utt. ! Visu fiksi maisiņā, jožu tālāk. Mājās atveru bundžiņu-smaka kā... Autoservisā. Vēlāk uz kastītes vāciņa pamanīju atzīmi ar melnu flomāsteru. Sāku maisiņā meklēt čeku - a čeka ta nav! Toties ir pagalam smirdīgs krēms. Un veikalā bez čeka neviens pat neklausīsies manā vāvuļošanā... Varbūt par dāvanu karti nemaz čeku nedod... Varbūt sagadīšanās... Bet uz "Douglas" vairs neiešu. Ārkārtīgi muļķīga sajūta būt šādi apčakarētai...
Labdien, Jekaterina!
Lūdzam sazināties, rakstot uz [email protected]
Комментарии (4)
sāk jau apnikt šitās kosmētikas degustantes. ja tur būtu viltots, te simti vārītos
Dīvaini, ka šo komentāru raksta kāds, kurš te kā skatos sūdzas pastāvīgi...
Drīzāk vecs, ne viltots...
Šādām komentētājām vajag iedot kārtīgu pliķi - cik sapratu, krēms aizvēŗts, nav bojājumu paciņai, laipna apkalpošana - personas nav vainīgas, ka krēms ir sabojājies vai ar defektu.