Douglas - Internetveikala konsultants/operators
Pasūtīju preci ap 50€ vērtība, saņemu no douglas APSTIPRINAJUMA E-PASTUS, ka pasūtījums apstiprināts un jāgaida tikai kurjera zvans . Gaidu 2 dienas- nekā. Zvanu uz douglas interneta veikala numuru, man atbild, ka viss Ok, pat nepajautājot ne sūtītāja vārdu, ne adresi , saka, lai gaidu , drīz jābūt ! Gaidu 3 dienu, atkal zvanu , jautāju, atkal informācija netiek pārbaudīta .. vēlāk zvana kurjers un saka, ka piegāde taču veikta jau 17.augusta, saku , ka tas bijis iepriekšējais pasūtījums .. beigas nolemju pārbaudīt internetbanku un izrādas, ka kaut kas apstājies , vecot pārskaitījumu un reāli es savu preci nemaz neesmu nopirkusi, ko man jau PĀRBAUDOT datus 1x, kad zvanīju būtu pateikuši, bet zvana laika pat manu vārdu lielas piepūlēties dēļ neviens nepajautāja.
Sabojāta diena un cerības sagaidīt savu preci izgaisušas, jutos ļoti sarūgtināta , ka ja vien es pati nebūtu iedomājusies pārbaudīt internetbanku, šis murgs būtu turpinājies, jo otra gala nevienam šis prata neienāca , piebildīšu , ka esmu mazu dvīņu mamma, man nav laika staigāt pa veikaliem.
Комментарии (1)
Pilnībā piekrītu. Reiz arī pasūtīju. Preci izsūtīja tikai kad pateicu, ka ja šodien nesaņemšu, lai atgriež naudu. Uzreiz atradās iespēja piegādāt man pasūtījumu. Pirms tam kurjeri nevarēja savā starpā sarunāt, ka man izmainījās adrese un vairākās dienas brauca uz vienu un to pašu adresi.