CSDD - TA iziešana
Īsti nav sūdzība, bet situācijas apraksts- gāju TA, ar dīzeļdegvielas auto- atgāzu mērīšanas boksā viss noritēja labi, iebraucot TA boksā neatveras motora pārsegs, uz lūgumu palīdzēt atvērt pārsegu (divatā iespējams to izdarīt- nianse, bet nu..) darbinieka atbilde bija "nedarīšu, jo negribu jums neko salauzt", beigās izrakstīja izziņu ka atteikts veikt TA, jo bla bla bla... zinu ka pats vainīgs ka nesekoju līdzi, zinu ka darbiniekam taisnība, šis nav mēģinājums sūdzēties par csdd, viņu sniegtajiem , pakalpojumiem, darbiniekiem, utt, bet csdd kā struktūra! dedziet ellē!
Комментарии (11)
Kam vajadzigs jusu motora parsegs, ja ta nav nosmereta ar ellu tad nav ko griezt skruvus.. domaju ar tadu attieksmju no csdd vini pasi atstas sevi bez darba!
Es iedomājos to skatu, TA stacijā 2 cilvēki lauž vaļā kapotu, jo tas neveras...cilvēk, salabo savu autiņu un tad dodies uz apskati...
Reiz redzēju ka nevar boxā iebraukt jo vairs nepielec...
Man reiz iedeva tehnisko uz gadu un novēlēja laimīgu ceļu. Pēc mirkļa auto tika izstumts no boxa, jo nevarēja iedarbināt... gadās arī tā..nekad nevar zināt, kad auto salūzīs :))
Nu juridiski TA tikai konstatē, ka uzlīmes līmēšanas brīdī auto bija tehniskā kārtībā, tas kas notiek izbraucot no boksa vairs nav saistoši.
Par ko tu šeit sūdzies? Par to, ka tavs auto nav kārtībā un CSDD atbilstoši reaģē? Tu vēl aizbrauktu ar tukšu aķi, un lūgtu CSDD darbiniekus, lai pastumj tevi, ka vari boksā iebraukt/izbraukt. Sviests kaut kāds!
Neiet runa, ka kapots ir jalabo.. Iet runa par to, ka esi cilveks, bet Valsts iestades rodas iespaids, ka strada vieni paraziti..
Nevienam uz pieres nav rakstīts - normāls viņš vai ne. CSDD pareizi dara, ka apskates gaitā paši nemēģina kaut ko saķīmiķot. Kāds var pateikt, ka čaļi nevis palīdzēja, bet gan salauza to mantu. Tāpēc nekā - ļoti normāla prakse, neveikt nekādas manipulācijas ar salauztu lūzni-auto.
Vispār jau apskati veic SIA AUTEKO & TUV LATVIJA, bet tu sūti CSDD ellē. Ja neapmierināja lēmums varēji izaukt maiņas vecāko, bet domāju lēmums būtu tieši tāds pats, auto jābūt tehniskā kārtībā un kapotu jāspēj ir atvērt. Pat ja atvērtu ar Jūsu attieksmi pret auto tehnisko stāvokli tāpat maz ticams, ka izietu. Iemet auto numuru pasekosim līdzi kā ies nākošajā apskatē.
..tāpēc tur ir novērošanas kameras.. Un pēc tevis teiktā, ja cilvēks stāv ceļa malā ar cauru riepu, tad labāk braukt apkārt.. Sazin, vēl paprasīs palīdzēt..
Tehniskajā apskatē tiek verificēts, ka auto ir tehniskā kārtībā un drīkst piedalīties satiksmē. Visiem mehānismiem un mezgliem ir jāstrādā tā, kā tas ir paredzēts. Tehniskajā apskatē inspektoriem nav jāpalīdz nomainīt lampiņu, salabot nestrādājošu pārsega atvēršanas mehānismu vai ko tamlīdzīgu. Ja cilvēkam ir TĀDA attieksme pret auto, tad labāk lai viņš brauc ar taksi vai sabiedrisko - drošāk gan pašam gan citiem satiksmes dalībniekiem.
Un Tavs piemērs ar situāciju uz ceļa ir pilnīgi nevietā! Uz ceļa var būt situācija -negadījums, un normāli autovadītāji piestās un piedāvās palīdzību citam vadītājam. Ar tehniskās apskates procesu tur nav nekāda analoģija.
Durvis, pārsegi, rokturi, aizslēgi, fiksatori
Neatbilstošs stiprinājums, nav durvju roktura, durvis ar roktura palīdzību nav atveramas no ārpuses vai no iekšpuses, nav izgatavotāja paredzētā pārsega, nav vāka atvēršanas ierīces vai tā nedarbojas paredzētajā veidā; citiem satiksmes dalībniekiem bīstami bojājumi; bojājumi, kas negatīvi ietekmē stiprību; nedarbojas vadītāja durvju (nodalījuma) stiklu pacelšanas un nolaišanas mehānisms - 2. vērtējums