CSDD - Serviss
Zvanot uz csdd informatīvo tālruni, vēloties uzzināt informāciju kā varu apmaksāt rēķinu par sodu, darbinieks klausules otrā galā, pirmkārt bija nelaipns, nezin kādus pakalpojumus sniedz pašu mājas lapa. Atbilde bija to nevar, man vienalga.
Zvanot atkārtoti klausuli meta nost. Tā arī nesaņēmu atbildi uz interesējošo jautājumu.
Csdd informatīvajā dienestā tiešām strādā neaptēsti, nezinoši darbinieki?
Комментарии (5)
Mājaslapā ielogojoties pie sadaļas sodi var apmaksāt.
Cilvēks ir tik neaptēsts, ka nevar to izdarīt, tāpēc jāterorizē darbinieki.
Šeit nav runa par to, ka sodu var apmaksāt mājaslapā. Runa ir par apkalpošanas kvalitāti telefonsarunā. Ja darbinieks nevar sniegt atbildes par visiem pieejamajiem pakalpojumiem, tad tā ir problēma.
Neaptēstam vienmēr kāds būs vainīgs...
Šodien biju izņemt numurzimi. Nomaksaju par numuru un gaidiju 1h. Tikmēr jau salasijas rinda ap 20 cilvekiem. Apsurds. Numuri tacu ir gatavi. Vjg stundu lai izsniegtu numuru.