www.sudzibas.lv CSDD Slikta apkalpošana, neprecīzi mērījumi

Csdd Ogre - Slikta apkalpošana, neprecīzi mērījumi

Ogres csdd diemžēl ir neprecīzi bremžu mērījumi. Īsā laika posmā pabūts abās telpās vienā bija pāri 3kn, otrā tikai 2kn. Bremžu diksi abos gadījumos bija sausi. Kolēģim vispār 2 ierakstīja par nevienmērību, aizbrauca uz testu servisā - tur viss ideāli. Cits kolēģis, aizbrauca ap 16: 20 izņēma numuru, pēc 17: 05 tika iekšā, kur viņam sejā pateica, mēs strādājam līdz 17 un visas trīs mašīnas, kas bija pēc 17 neizgāja apskati. Pieņemsim, ka sakritība. Varbūt var šīs problēmas atrisināt, uz stenda ar bultām nepārbaudīt auto, vai pārbaudīt stenda kalibrāciju. Pārrunāt ar darbiniekiem darba laikus. Varbūt tad strādāt tikai līdz 16: 00 ja nav spēka pilnvērtīgi strādāt ilgāk. Tur ir ļoti daudz ļoti labi strādnieki, it īpaši vecie un daži jaunie. Ceru, ka atrisināsiet šīs nepilnības un pasaule kļūs labāka. Jauku dienu 😉

š

Комментарии (11)

A AiK 16.12.2021

Kapēc būtu jastrādā ilgāk par darba laiku ?
Nekad sito nesapratīšu ,ja ir līdz 17 tad ir nevis 17,05 jo redz es atbraucu un gaidiju ,tava problēma

I IRKOTEIKT1 17.12.2021

Tad varbut jaiesaka CSDD lai nosaka ka samaksāt un piereģistrēties var tikai lidz 16:00 un tad visam vajadzētu būt okey, jo tekstā ir rakstīts atbrauca 16:20 un nepaspēja iziet. manuprāt ne darbinieku, ne cilvēka vaina, bet gan nesakārotības vaina

š ŠoferisOgre 19.12.2021

Tieši tā, tur jau ir problēma. Pie kasēm esmu jautājis, tur teica, ja lapa nopirkta tad strādā līdz pēdējam klientam. Apskate jau nebeidz darbu 17:00 tikai ofisa māja. Tur jau ir tā problēma, darbinieks baidās teikt vadībai, bet uzbrūk klientiem. Es parasti nekur neesmu sūdzējies, bet nu ir par traku, uzrakstīšu vēstuli arī csdd uz epastu. Šī vienkārši bija pirmā vieta, kur izbļauties 😁

š ŠoferisOgre 19.12.2021

Protams cilvēcīgi ir nebūt pēc tiem 17:00 tur, to arī saprotu. Viena pagale arī noteikti nedeg, mans kolēģis ar nav zelta gabaliņš, bet arī otrai pusei ir kur augt.

F Frederiks0 05.06.2023

Protams ka lidz pedejam klientam. Pikji jus graabsiet bet darbu veikt nejeedzat?

G Gulbenietis 16.12.2021

Tagad, kovida dēļ, tehniskā notiek daudz lēnāk. Ir bijis jāgaida 2,5 h un vairāk. Atbraukt 16:20 var, ja nav mašīnu pirms tevis. Ja ir, tad nedirsies un atbrauc rīt. Lapa, laikam, divas dienas bija derīga. Servisi ir tie, kuriem bremžu stendi ir nopirkti metalaloma svalkā, tāpat kā savirzes aparāti. Autors, kurš māk nomainīt gabarīta lampiņu un papildināt vējstikla šķidrumu sevi par baigo veci ir iedomājies.

š ŠoferisOgre 19.12.2021

Mazliet par mani esi kļūdījies, bet nu nestrīdēšos. Protams, ka stendi csdd ir sertificēti un kalibrēti, bet daudzos servisos diez vai. Bet tas nemaina faktu, ka bremzes mērot vienā un otrā csdd telpā stipri atšķiras rādījumi, +/- 30%. Varbūt neesi bijis Ogrē, daudzi ogrēnieši brauc uz Rīgas csdd, jā var būt arī, ka tieši Ogrē viss ir labi, bet Rīgā daudz ko nepamana. Arī voyager kluba īpašnieks Gaņģis ir csdd dēļ mainījis nebojātas detaļas, un ir bijis uz ekspertīzi motormuzejā pie speciālistiem. Arī man daudz reizes bija tā gadījies, parasti summas nebija lielas un klusēju. Bet nu manuprāt iet par traku. Protams jāsāk pašam ar sevi, bet gribētos lai viņi nestaigā ar pirkstiem gaisā. Visiem būs labāk, neesmu nācis strīdēties, gribu, lai visi dzīvojam draudzīgāk.

F Frederiks0 05.06.2023

Visur csdd strada dauni un lohi kas meta pirkstus un nesaprot kas viniem maksa algu.Protams,ka autors tads nav vienigais cietejs. Visi vnk tur muti. Kaa jau pastalas. Norij un ciesh dr#shanu talak. Csdd butu jalikvide. Parak zazhralis kaa saka.

F Frederiks0 05.06.2023

Csdd veel zemaaks liimenis palicis tagad jo pieņemti darbaa degradanti tiesibnieki kuri nemaak pat peec buutibas atbildeet uz jautaajumu jo vnk nesaprot to. Kur nu veel sajegt ko no tehniskam lietaam. Csdd tehniskaja nodaljaa seezh tagad taadi dau.i, ka veel taadus pamekleet vajag.

J JanisV9756 01.11.2023
Viesturs Švarcs nekompetents darbinieks, nesaprot automašīnas.

Tehniskā apskate
ogres csdd.
Viesturs Švarcs
nekompetents darbinieks, nesaprot automašīnas.
slikta attieksme pret klientu un viņa transportu

A arnoldsgulbis 27.10.2024

Kadi darbinieki jums tur strādā ka viens čalis piesējas jaunām buksēm. Un vai jus vispar tīrat dumainības ierīci? Jo es pagaišad izgāju. Un šoreiz ne.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы