CSDD - Nepareiza struktūra
Cilvēks nevar novērst 8 divniekus un 11 vieniniekus dažādos mezglos mēneša laikā. Jūsu inspektori nav profesionāli loģiski kompetenti ja iepriekšējā gadā jūs pārbaudat auto un liekas 0 teicamu vērtējumu, cilvēks pa gadu nobrauc 1000 km un tas pats jūsu inspektors ieliek 8 divniekus un 11 vieniniekus par auto stāvokli. Jūs neesat kompetenti novērtēt auto reālo stāvokli un jūs tāpat neuzņematies atbildību par auto uz ceļa. Es uzskatu, ka csdd varētu būt kā alternatīva, bet auto var pārbaudīt jebkurā licenzētā servisā kurš dod garantiju. Pēc jūsu inspekcijām auto ir jālabo vairāk kā 6 mēnešus, jo pieteikties rindās salabot dažādus mezglus un pasūtīt detaļas nevar tik ātri. Gandrīz paliek jau vieglāk pārreģistrēt auto citā valstī nekā cīnīties ar jums un jūsu nekompetenci par auto stāvokli kurš neapdraud ceļu satiksmi. Aicinu cilvēkus vērsties ar iesniegumiem csdd, lai apturētu šo atklāto jauno auto lobēšanu un kredītu iestāžu darbību.
Комментарии (15)
Nu varbūt nevajag braukt ar tādu auto, kurš var nopelnīt "8 - 2 un 11 - 1" , tas apdraud ne tikai apkārtējos, bet arīdzan pašu tevi. CSDD inspektori ta jau brīžiem šķiet ir žēlsirdīgas māsas un laiž cauri, tavu autiņu vispār uz šrotu jāved būtu, vai ar avakuatoru prom.
Turklāt tak remonte mēnešiem kautvai, paņem vienas dienas atļauju un brauc pēc vajadžības uz CSDD, nevis mētājies pa ielām.
Ar kādām spējām vai metodēm Tu nosaki ka tavs auto nopelnīs "8 - 2 un 11 - 1" ? Tu tekstu izlasīji? Man nav jāved auto uz šrotu vai jāveic jebkādas darbības pēc tavas iegribas. Tieši tapēc tā nav tava darīšana par manu īpašumu un csdd darbinieku arī. Izskaidro , ja man ir jāaizved auto pie elektriķa, izpūtēju meistara, riepu montiera, metinātāja, kā es to varu izdarīt ar dienas atļauju un kā tu piesakies servisā uz remontu? Cik ilgi gaidi rindā?
ne jau visi var sēdēt siltos krēslos un pirkt jaunus auto vai arī tas būtu riktīgais marazms paņemt kredītu lai nopirktu labu auto un tad to “nodrazt” pa lauku celiem. es tad saku kad ar mūsu sabiedrību nav kaut kas kārtībā…
Nu bet neviens tak nesaka, ka jādodas uz Inchcape Motors pēc alkantaras salonā tērpta BMW X7 M series ar Bowers Wilkins akustiku, vajag kaut kripatiņas cieņu pret pārejiem satiksmes dalībniekiem un sevi.
Nu vot iedomājies, lasītāj dārgo, tava mamma ar meitu iet pāri zebrai un šim bremzes nedarbojas, jo viss šķidrums iztecejis, jeb galvenais spiediena cildrs kirdiks. Vēljoprojām tolerēsi šos divniekus pie viņu gultām slimnīca stāvot? Kas jums par fetišu viesiem ?
Galvenais bremžu cilindrs vai bremžu supports var iztecēt jebkuram auto neatkarīgi no vecuma, tas notiek ja supporta cilindra blīvgumija ir bojāta, pārkarsēta, kas nereti ir bmw problēma
Beidz meklēt vainigus. Vainigs taja pasakuma - tava spoguli.
Tev nevajag nekādas superspējas, tikai savlaicīgi aizbraukt līdz servisam. Ar tādiem cipariem nav iespējams, ka pats jau neredzi, ka nav tā mašīna pilnīgā kārtībā.
Nevajag pārvietoties ar miskasti, nebūs jāčīkst. Neviens inspektors tev tāpat vien neiedos 27 punktus.
Cik gados mašīna paliek par "miskasti"? Ja Tu tā runā ar savu māti un tēvu nenozīmē, ka varēsi te tā runāt. Izlasi tekstu vēlreiz rūpīgi.
vecumam nav nozīmes, ja tu nekop savu miskasti un tikai lauz.
Nosauc automašīnas VNZ hribetu paskatīties par ko salikti divnieki un vieninieki.
Varēju jau iemest arī šeit apskatei un apspriešanai pašu tehniskās apskates protokolu! 😁 Gan jau pa visiem mēs spētu saprast, kurā pusē īsti ir vaina, bet pagaidām tā ir tukša vāvuļošana!
Varēji*
Koks ar diviem galiem. Man ir forša mašīna, kapēc ielika 2. Tur viss kārtība, kā tas ietekmē drošību.
Skatē čelis nepamanīja, kkas tagad notika. Kā tādu izlaida, kapēc man neko neteica. Kas par to tagad adbildēs.
Konkrēti šo grūti komentēt. Ne ir zināms kāda mašīna bija ar to teicamo vērtējumu. Ne ir zināms par ko salika tos divniekus. Ne ir zināms kas ar to mašīnu notika, dēļ kā radās tie divniki.
Un pārmes kādam par to ka brauc ar vecu mašīnu nebūs pareizi. Ne jau ar gadu braucu, ar mašīnu braucu. Varbūt nekas labāks nesanāk, priecīgs laukos dzīvojot ka ir ar ko uz veici tikt un prekškam laust pa tām bedrēm jaunu ja var braukt ar vecāku. Varbūt tā vecāka gada gājuma mašīna ir foršāka (vispārēji) nekā daža laba jaunāka.
Reizēm gan ir škrobe uz CSDD, ne uz darbiniekiem bet varāk uz likumiem (ierobežojumiem). Kāds ar kautko pārcenšas, pēc brītiņa skat, ir likums- nedrīkst.
Saprotu, ka ne visi var jaunas mašīnas atļauties, bet tomēr tādu punktu skaitu dabūt ir jāpacenšās. Acīmredzot tā miskaste tiešām nav tādā stāvoklī, lai rādītos uz ceļa. Un problēmas jārisina savlaicīgi, nevis ar domu, ka pēc tam ķap-ļap pielāpīsi tikai to, ko apskatē atradīs.