CSDD - Krāpšana
ManāPolijas uzņēmums kurš manopolizēja viss kas ir saistīts ar vadītāja kvalifikācijas iegūšanu un transportlīdzekļu tehnisko apskati.
Csdd piespiež maksāt 2 reizes par braukšanas eksāmenu, balstoties uz to ka kurants nav ieradies eksāMenā nozīmētājā laikā. Kaut pieteikums bija iepriekš atcelts, darbinieki šo atvelšanu "neredz" vai negrib redzēt vai atzīt tehnisko problēmu viņu mājas lapā! Kādeļ man jāveic apmaksu par diviem eksāmeniem kaut man tas pakalpojums netika sniegts? Manapolija Latvijā visu izdarija tā lai no cilvēkiem kuri vēlas saņemt vadītāja kvalifikāciju izslaukt visu naudu. Speciāliste ar ko bija veikta saruna nemaz negribēja iedziļināties situācijā, un visu laiku lasīja tekstu kas viņiem ir atspuguļota mājas lapā.
Ļoti slikts serviss un slikta attieksme pret savas valsts iedzīvotājiem!
Uzskatu ja ir iespēja dabūt vaditāja kvalifikāciju ārpus Latvijas, tad tas ir jādara jebkurā gadījumā.
Комментарии (3)
GIBDD!
Labdien!
Saprotu, ka situācija radījusi lielu neapmierinātību, taču vēlos jūs iedrošināt, ka šo jautājumu var risināt. Vispirms iesaku sazināties ar CSDD klientu apkalpošanas centru un detalizēti izskaidrot situāciju, pievienojot visus iespējamos pierādījumus, piemēram, maksājuma apliecinājumus vai citus dokumentus. Bieži vien rakstiska sūdzība palīdz ātrāk rast risinājumu.
Tāpat būtu vērts pārbaudīt noteikumus un procedūras, kas attiecas uz eksāmena pieteikšanu un atcelšanu. Dažkārt neprecizitātes vai neskaidrības var rasties no abu pušu puses, un tās ir iespējams noskaidrot, pārskatot informāciju CSDD mājaslapā vai sazinoties ar viņu pārstāvjiem.
Ja tomēr nesaņemat atbilstošu atbildi, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kas sniedz palīdzību šādās situācijās. Galvenais ir saglabāt mieru un turpināt meklēt veidus, kā situāciju atrisināt. Vēlos uzsvērt, ka jebkuru problēmu var atrisināt, ja rīkojas mērķtiecīgi un izmanto pieejamos rīkus.
Ceru, ka viss izdosies!
Labdien! Liels paldies par ieteikumu. Šobrīd esmu sazinājusies ar CSDD pārsāviem gan telefoniski gan e-pastā. Diemžēl pierādit tehnisko problēmu no lietotāja puses nemaz nav iespējas, tikai ja vienīgi šajā brīdi neveic ekrāna video ierakstu. Atbildi es saņēmu e-pastā ka arī telefona sarunā ar CSDD darbinieku. Visa atbilde tiek balstīta uz noteikumiem kas ir rakstīts viņu mājas lapā. Es saprotu katram darbam ir jābūt atalgotam un tt. Ja tiešam pieteikuma atcelšana nebūtu veikta es apmaksātu inspektora iztērēto laiku. Bet zinot kāda situācija man bija pirms eksāmena un es fiziski nevarēju uz viņu tikt, ee atcēlu šo pieteikumu lai kāds tiktu manā vietā un lai netērēru citu cilvēku laiku. Bet diemžēl dzīves reālitāte ir cita, tehniska kļūda ir notikusi, tas bija to laik kad nebija iespējas veikt maksājumus caur internet banku izņemot SEB nezinu vai varēja ši problēma ietekmet arī manā situācijā, bet dotajā brīdi faks paliek nemainīgs, neviens negrib šajā situācijā iediļināties un tomēr atzīt šo kļūdu :(