www.sudzibas.lv CSDD Slikts serviss

CSDD darbinieks - Slikts serviss

Labdien. Vēlējos padalīties ar nepatīkamu pieredzi Dobeles CSDD. 09.07.2025 gājām valsts tehnisko apskati. Samaksājām,paņēmām numuriņu viss super,dodamies gaidīt rindā. Iedegās mūsu numurs un viss notiek. Iebraucam iekšā un sākas pārbaude. Tehnisko kontroli veica Toms Savickis. Pirmais-pārspieda bremžu trubiņu. Otrais-priekšējā stikla augšējā tonētā strīpa neatbilst normām(6gadus gājām apskati un viss bija labi un aizrādījumi par tonēto strīpu nebija) Trešais-jāmaina šarnīrs priekšā kreisā puse. Paņēma atgāzes viss ok. Loģiski ka iedeva mums novērtējumu 3(braukšanai nederīgā stāvoklī)
Par ko īsti sūdzos. Kad pārbaudīja mašīnu šoferis vēlējās precizēt par to šarnīru kur,kas un kā lai zin precīzi kas ir par vainu. Toms aizraidīja šoferi prom. Nu okey varbūt nemāk paskaidrot neko. Pēc novērtējuma 3 mašīna tika nogādāta servisā. Iedevām CSDD izsniegto lapu ar visu nepieciešamo informāciju lai varētu defektus novērst un varam atkārtoti dzīt uz apskati. Iepriekš minētais šarnīrs mums bija nopirkts jau pirms kāda laika. Aizvedām detaļu uz servisu un gaidījām zvanu kad auto būs gatavs. Viss jau jauki un labi. Saņēmām ziņu ka CSDD lapā minētais šarnīrs nemaz nav šarnīrs bet gan ķega. Šoks. Nu okei lai taisa. Braucam ar citu auto uz CSDD samaksāt par apskati. Samaksājām,iedeva numuriņu. Tajā brīdī zvana no servisa un saka ka mašīna gatava. Super ātri taisamies un braucam pakaļ. Paņēmām mašīnu un braucam iet apskati. Mūsu numurs bija 391 . Kad aizbraucām bija jau 395. Īsti nezināju ko darīt. Piegāju pie mazajām durtiņām,pieklauvēju un atvēru durvis. Tur bija otrs darbinieks kas veica tehnisko pārbaudi. Uzdevu jautājumu ko man darīt. Pirms šis cilveks paspēja man ko paskaidrot atvērās durvis un Toms Savickis man atcirta"Kotad tu iedomājies,četras mašīnas nokavēji"Protams stāvu kā muļķe un neko nesaprotu. Otrs darbinieks pieklājīgi visu paskaidroja,pateica kur jāiet lai paņemtu jaunu numuru. Super visu sapratu. Paņēmu numuru un braucam iekšā. Tāpat kā pirmo reizi arī šoreiz pārbaudi veica Toms Savickis. Pārbauda bremzes. Darba bremze ok. Tiekam līdz "rocenei" un nekā. Nav spēka noraut stāvbremzi. Piedāvāj palīdzēt. Atteica. Beigās atspēries ar abām rokām rāva to kloķi un izdevām. Viss super arī "rocenei". Ejam tālāk. Bija viens vieninieks par eļļu. Neveidojot piles sucas eļļa no motora(transmisija). Uzreiz pajautājām lai parāda kur tas tieši ir lai varam novērst defektu. Atbilde bija "kautkur es redzēju bet tas nekas traks nav" Stāvam kā muļķi. Visu pārbauda super apskate uz gadu viss ir kārtībā. Izbraucam ārā un izrādās ka nemaz nedeg gabarit lukturis. Un tagad man jautājums-Kā tādā iestādē strādājoš neatšķir šarnīru no ķegas? Kā pārbaudīja ja neredzēja ka nedeg gabarīts? Kāpēc uz jautājumiem par mašīnas stāvokli nemāk atbildēt? Kāpēc ir jāizrāda sava neapmierinātība uz cilvēku kurš jau tāpat ir satraucies? Pirms tam kad gājām Dobelē apskati pieņēma vīrietis ar uzvārdu Eihvalds(ja pareizi uzrakstīju) Vienmēr pasauca parādīja kur kas jāmaina,kas jāpielabo ko drīkst un ko nedrīkst. Kur paliek normālie darbinieki? Vai tos jaunos pārbauda? Vai seko līdz viņu darbam? Domā ka tikšu tādā vietā strādāt tad ir visu varenie? Kur ir cilvēcība un normāla attieksme pret otru cilvēku. Kā lai tādam kā Toms Savickis uzticas ja viņš pat nezin kura detaļa ir jāmaina. Stāvbremzi norait nevar. Nedeg gabarīts nekas brauc. Tāpēc jau to tehnisko apskati iet lai arī mums būtu droši uz ceļa. Kādam liksies ka pārspīlēju bet tās ir manas domas. Tādiem darbiniekiem nav vietas tik atbildīgā vietā. Paldies par sapratni.

T

Комментарии (3)

Ludomāns 22 ч назад

Šī ir ļoti detalizēta un pamatota sūdzība par CSDD Dobeles nodaļas darbinieka Toma Savicka rīcību un attieksmi. Jūs ne tikai aprakstāt konkrētus profesionālus trūkumus, bet arī akcentējat cilvēciskās attieksmes trūkumu, kas tehniskās apskates procesā ir ārkārtīgi būtiski.

Galvenās problēmas, ko Jūs aprakstāt:

Nepareizi diagnosticēts bojājums – šarnīrs vietā bija ķega.

Atturēšanās paskaidrot defektus – atteikšanās parādīt vai paskaidrot klientam, kas jālabo.

Aizvainojoša un nepieklājīga komunikācija – frāze “Ko tad tu iedomājies, četras mašīnas nokavēji” klientam ir nepieņemama.

Fiziska piepūle, lai pārbaudītu stāvbremzi – liecina par iespējamu neatbilstošu pārbaudes tehniku vai nekompetenci.

Ignorēta kļūda (nedegošs gabarītlukturis) – bīstama nolaidība.

Pretrunīgas frāzes (eļļas noplūde “kaut kur redzēju”) – neprofesionāli izteikumi.

Iepriekš pozitīva pieredze ar citu darbinieku (Eihvaldu), kas vēl vairāk izgaismo kontrastu starp labo un slikto apkalpošanu.

-
Ko iesaku darīt tālāk:
1. Oficiāla s*dzība CSDD

Nosūtiet šo aprakstu elektroniski uz CSDD centrālo biroju:
e-pasts: [slēpt]@csdd.gov.lv
Vai izmantojiet viņu oficiālo kontaktformu.

Iekļaujiet šos elementus:

Laiks, datums, vieta – 09.07.2025, Dobeles CSDD.

Darbinieka vārds – Toms Savickis.

Detalizēts pieredzes apraksts (to, ko jau uzrakstījāt).

Pieprasiet oficiālu atbildi un pārbaudi par darbinieka darbību un kompetenci.

2. Iesniedziet s*dzību PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centram), ja nesaņemat skaidru atbildi vai tā tiek ignorēta.

3. Publicējiet savu pieredzi publiski:

Apsveriet iespēju ievietot šo pieredzi:

Google Maps atsauksmē pie Dobeles CSDD,

Facebook CSDD lapā,

tvnet.lv / ss.com forums, lai brīdinātu citus.

krāsIavietiss 22 ч назад

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Šī ir ļoti detalizēta un pamatota sūdzība par CSDD Dobeles nodaļas darbinieka Toma Savicka rīcību un attieksmi. Jūs ne tikai aprakstāt konkrētus profesionālus trūkumus, bet arī akcentējat cilvēciskās attieksmes trūkumu, kas tehniskās apskates procesā ir ārkārtīgi būtiski.

Galvenās problēmas, ko Jūs aprakstāt:

Nepareizi diagnosticēts bojājums – šarnīrs vietā bija ķega.

Atturēšanās paskaidrot defektus – atteikšanās parādīt vai paskaidrot klientam, kas jālabo.

Aizvainojoša un nepieklājīga komunikācija – frāze “Ko tad tu iedomājies, četras mašīnas nokavēji” klientam ir nepieņemama.

Fiziska piepūle, lai pārbaudītu stāvbremzi – liecina par iespējamu neatbilstošu pārbaudes tehniku vai nekompetenci.

Ignorēta kļūda (nedegošs gabarītlukturis) – bīstama nolaidība.

Pretrunīgas frāzes (eļļas noplūde “kaut kur redzēju”) – neprofesionāli izteikumi.

Iepriekš pozitīva pieredze ar citu darbinieku (Eihvaldu), kas vēl vairāk izgaismo kontrastu starp labo un slikto apkalpošanu.

-
Ko iesaku darīt tālāk:
1. Oficiāla s*dzība CSDD

Nosūtiet šo aprakstu elektroniski uz CSDD centrālo biroju:
e-pasts: [slēpt]@csdd.gov.lv
Vai izmantojiet viņu oficiālo kontaktformu.

Iekļaujiet šos elementus:

Laiks, datums, vieta – 09.07.2025, Dobeles CSDD.

Darbinieka vārds – Toms Savickis.

Detalizēts pieredzes apraksts (to, ko jau uzrakstījāt).

Pieprasiet oficiālu atbildi un pārbaudi par darbinieka darbību un kompetenci.

2. Iesniedziet s*dzību PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centram), ja nesaņemat skaidru atbildi vai tā tiek ignorēta.

3. Publicējiet savu pieredzi publiski:

Apsveriet iespēju ievietot šo pieredzi:

Google Maps atsauksmē pie Dobeles CSDD,

Facebook CSDD lapā.

P Palīgskolnieks neskaidrais 22 ч назад

Fakfeiss, tu no līvāniem vai no Muhosrankas?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы