neko sev, esvai - kupenaa iebrauci, gaajeeju nobrauci, bet tiesibas dabuuji. ko tu tam instruktoram nodariiji, ka sis no tevis taa valaa tikt gribeeja..
Nezinu, es lieku 4-to reizi un nevaru nolikt. Kas tie par stulbiem punktiem, ja braukšana neatbilst ceļu drošībai. Nekādu avārijas situāciju, pat tuvu tam, un 7 soda punkti. Par ko? Cik ilgi var maksāt?
besii laukaa sitie idinji, kuri eksaamenu ar deviito piegaajienu ar atljautajaam 9 kluudaam nolikusi un baigi lepni par to juutas. kaa juus, kretiini, reaalajaa dziivee brauksiet un satiksmee ieklausieties? ja veel pasi sistos/par kropljiem paliktu, maza beeda, bet diemzeel taadiem idiotiem pa celam var pagadiities jebkurs (brauceejs, gaajeejs), tai skaitaa arii es...daziem cilveekiem brauksanas tiesiibas vajadzeetu atteikt peec definiicijas...
tie, kas noliek ar 10-to reizi ir pilniibaa pieliidzinaami tiem, kuri taas nopeerk, jo tiesiibas dabuuja tikai taapeec, ka instruktoriem apnika njemties ar vinjiem kaa bezceriigiem gadiijumiem.
ja tev, juri, ir nepieciesams izskaidrot, kaapeec daziem cilveekiem tiesiibas izsniegt nevajadzeetu vispaar, tad tu drosi vien neesi soferis un neesi braukaajis pa riigas (un ne tikai) ielaam. paskaidrot sajaa gadiijumaa buutu bezjeedziigi. varbuut, ja viens taads tevi kaa gaajeeju 'nepalaidiis' (skat. lepnaa brauksanas tiesiibu iipasnieka/-ces 'akvai' komentu), tad mos' labaak pieleks...
Es esmu šoferis un ikdienā braucu ar mašīnu un situāciju uz ceļiem es arī labi pārzinu. Es vienkārši domāju, ka ja ar pirmo reizi noliek braukšanas eksāmenu, tad tas nenozīmē ka viņš būs labs šoferis utt.
Piem., man nepatīk, kā brauc dažas meitenes un ko darīt, atņemt viņām tiesības?
Tāpēc, ka mani besī ārā tādi pašpārliecināti cilvēki kā tu! Uzraksti man sava auto numurzīmi lūdzu. Varbūt kādreiz es arī tevi sastapšu, kaut vai rīt, jo es rīt uz Rīgu braucu.
Šitie visi ērgļi, kuri noliek tipa ar pirmo reizi un ventilē pirkstiņus, pēc tam arī pa grāvjiem ar saviem vipendronu auto kūļājās.Pirms tam neaizmirstot citus nosaukt par sēnēm un idiotiem uz ceļa:)))))))))))
mjaa, nu te rakstiit par taalo 1998. gadu ir pavisam nevietaa...visa sisteema ir cita, ar to, kas tagad notiek nevar pat saliidzinaat.
teorijaa B kategorijai ir tikai 30 jautajumi, kuri jaatbild 30 minusu laikaa uz kompiisa; ja pareizi atceros, tad taalajos gados viss tika dariits uz papiira ar pildspalvu un arii jautaajumu bija vismaz 2x tik daudz.
ar brauksanu ir taa - csdd par nodoklju maksaataaju naudinju ir iegaadaajies mazus tizlus bmw, kurus par taadiem patiesiibaa ir kauns saukt, taa teikt - nbabadziigo cilveeku bmw. masinas ir jaunas, bremzu/akseleratora sisteema ljoti juutiiga; ja cilveeks liidz tam ir maaciijies uz vecaakas a/m, kur viss notiek daudz leenaak - buus probleemas. csdd ir taada lieta kaa 'zinaasanu paarbaude' par ls 16, .. - ieteiktu pirms eksaamena vienreiz to pusstundu izbraukt, lai piesautu roku un kaaju pie eksamineesanas transportliidzeklja.
ar instruktoriem ir taa - neko iipasi vinji ieksaa negaaz, bet vieniem ir patiikamaak seedeet blakus nekaa citiem. vaardus iipasi neatceros, bet no nesenaas personiskaas pieredzes varu ieteikt pavecaaku krievu tautiibas viirieti, kurs kursantam nerada papildus stresu, pat iedarbojas nomierinosi. bet ir tur arii taads aldis - absoluuts kretiins, kaut kaads emocionaali apskaadeets nerealizeejies pedagogs, cilveeciskaa saskarsme ljoti nepatiikama. no otras puses - ieteikt jau var da jebko, bet buus jaaliek pie taa, kurs gadiisies; bez tam - ja toposais soferiitis prot braukt un saprot, ko dara, tad teoreetiski neviens vinju nevar ne iegaazt, ne izvilkt. man arii neskiet, ka kaut kas ir atkariigs no instruktora garastaavoklja, vienkaarsi cilveeki ir dazaadi-ir taadi, kuriem vajadzeetu straadaat ar cilveekiem un ir taadi (kaa, piemeeram, aldis), kuriem labaak veiktos ar nedziiviem prieksmetiem...vienkaarsi ir jaameegina koncentreeties uz to, ko dari un neljauties psihologiski iespaidoties..
nekaadu fikseetu brauksanas marsutu nav, var likt braukt uz jebkurieni. vieniigi ieteiktu, vislabaak kopaa ar kaadu, kas paarzin apkaartni (to pasu brauksanas skolas instruktoru, tie zin visas fineses), pabraukaaties pa bauskas ielas&co apkaartni, iepaziities ar celju un ziimju izvietojumu, jo tajaa apkaartnee ir paaris viltiigu zimju un krustojumu, kuras neieveerojot, eksaamens var beigties ljoti aatri.
starp citu, tiem, kuri te rakstiija, ka, piemeeram, par masiinas noslaapsanu tiek iereekjinaati soda punkti - man taa pie viena krustojuma gadiijaas - peec prieksrakstiem taa drosi vien arii ir jaadara, bet man skiet, ka instruktori skataas kaa maaciibnieks tiek galaa ar situaaciju - ja aatri masiinu atkal iedarbina un aizbrauc nevis seez un nesaprot, kaapeec nevar pakusteeties, bet luksoforaa pa to laiku gaismas jau 2x ir nomainiijusaas, tad nekaadi soda punkti protokolaa nemaz netiek atziimeeti...
skatos, ka tema ir no 2009. gada un drosi vien, ka heleena jau sen ir lepna brauksanas tiesiibu iipasniece, bet sisteema jau ir un paliek taa pati..
Bet ko Jūs gribat, ja šobrīd CSDD braukšanas eksāmenu pieņem PRAKTIKANTI- tas nozīmē, nevis kādi pieredzējuši instruktori, vai konkursa kārtībā pieņemti profesionāli darbinieki- bet k-kādu skolu audzēkņi, kuriem vnk nav jāmaksā alga, jo ir mācību praksē ! Šokējoši, bet fakts, tas pats arī notiek Rīgā- Tehniskās apskates pieņemšanas stacijās !
Ineta - jūsu apgalvojums "šobrīd CSDD braukšanas eksāmenu pieņem PRAKTIKANTI" ir pilnīgi un absolūti NEPAREIZS un greizs! Lūdzu nemaldiniet topošos autovadītājus! CSDD kvalifikācijas daļā strādā TIKAI un VIENĪGI tādi cilvēki, kuri ir izgājuši attiecīgu sagatavotību un nolikuši attiecīgus eksāmenus.
Un vēl - eksāmenus pieņem nevis INSTRUKTORI, bet gan INSPEKTORI!!! :) Lūdzu pārbaudiet terminus, pirms jūs tos lietojat!!!
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (42)
Edgars Upenieks - debils, ezelis ar netiram usim. Sis idiots brauc ar BMW. Brunets tads. Neglits pidars.
ak, piedodiet, vinam ir netiras ausis, nevis usas. :)
Kā tas ir biedē..??? Nevajag sūdus taisīt, tad nevajadzēs ar baidīties..
> esvai
neko sev, esvai - kupenaa iebrauci, gaajeeju nobrauci, bet tiesibas dabuuji. ko tu tam instruktoram nodariiji, ka sis no tevis taa valaa tikt gribeeja..
Nezinu, es lieku 4-to reizi un nevaru nolikt. Kas tie par stulbiem punktiem, ja braukšana neatbilst ceļu drošībai. Nekādu avārijas situāciju, pat tuvu tam, un 7 soda punkti. Par ko? Cik ilgi var maksāt?
Ja Tu tiešām māki braukt, tad nebūs nekādas problēmas un inspektors tevi izgāzt vienkārši nevar! ;)
Exāmena maršruti jau sen vairs neeksistē, jo jābrauc tur, kur iegribas inspektora kungam! ;)
Cilvēki mīļie, ESIET TAK VIENREIZ REĀLI, un beidziet čīkstēt...
besii laukaa sitie idinji, kuri eksaamenu ar deviito piegaajienu ar atljautajaam 9 kluudaam nolikusi un baigi lepni par to juutas. kaa juus, kretiini, reaalajaa dziivee brauksiet un satiksmee ieklausieties? ja veel pasi sistos/par kropljiem paliktu, maza beeda, bet diemzeel taadiem idiotiem pa celam var pagadiities jebkurs (brauceejs, gaajeejs), tai skaitaa arii es...daziem cilveekiem brauksanas tiesiibas vajadzeetu atteikt peec definiicijas...
Eseseseseseseses, pamato lūdzu, ko nozīmē "daziem cilveekiem brauksanas tiesiibas vajadzeetu atteikt peec definiicijas..."
Būtu labāk uztraukušies pa tiem kas tiesības nopērk, nevis noliek ar 10 reizi...
tie, kas noliek ar 10-to reizi ir pilniibaa pieliidzinaami tiem, kuri taas nopeerk, jo tiesiibas dabuuja tikai taapeec, ka instruktoriem apnika njemties ar vinjiem kaa bezceriigiem gadiijumiem.
ja tev, juri, ir nepieciesams izskaidrot, kaapeec daziem cilveekiem tiesiibas izsniegt nevajadzeetu vispaar, tad tu drosi vien neesi soferis un neesi braukaajis pa riigas (un ne tikai) ielaam. paskaidrot sajaa gadiijumaa buutu bezjeedziigi. varbuut, ja viens taads tevi kaa gaajeeju 'nepalaidiis' (skat. lepnaa brauksanas tiesiibu iipasnieka/-ces 'akvai' komentu), tad mos' labaak pieleks...
Es esmu šoferis un ikdienā braucu ar mašīnu un situāciju uz ceļiem es arī labi pārzinu. Es vienkārši domāju, ka ja ar pirmo reizi noliek braukšanas eksāmenu, tad tas nenozīmē ka viņš būs labs šoferis utt.
Piem., man nepatīk, kā brauc dažas meitenes un ko darīt, atņemt viņām tiesības?
ja esi soferis un situaaciju paarzini, tad ko taadus dumjus jautaajumus uzdod?
Tāpēc, ka mani besī ārā tādi pašpārliecināti cilvēki kā tu! Uzraksti man sava auto numurzīmi lūdzu. Varbūt kādreiz es arī tevi sastapšu, kaut vai rīt, jo es rīt uz Rīgu braucu.
Šitie visi ērgļi, kuri noliek tipa ar pirmo reizi un ventilē pirkstiņus, pēc tam arī pa grāvjiem ar saviem vipendronu auto kūļājās.Pirms tam neaizmirstot citus nosaukt par sēnēm un idiotiem uz ceļa:)))))))))))
Anku, labi pasmējos, bet nu diez vai tas tā ir!:D
Neticu, ka tie lēnie braucēji kūļājās pa grāvjiem:)
Vienīgi, ja kāds ātrais metās garām un viņu sanes, tad gan...
mjaa, nu te rakstiit par taalo 1998. gadu ir pavisam nevietaa...visa sisteema ir cita, ar to, kas tagad notiek nevar pat saliidzinaat.
teorijaa B kategorijai ir tikai 30 jautajumi, kuri jaatbild 30 minusu laikaa uz kompiisa; ja pareizi atceros, tad taalajos gados viss tika dariits uz papiira ar pildspalvu un arii jautaajumu bija vismaz 2x tik daudz.
ar brauksanu ir taa - csdd par nodoklju maksaataaju naudinju ir iegaadaajies mazus tizlus bmw, kurus par taadiem patiesiibaa ir kauns saukt, taa teikt - nbabadziigo cilveeku bmw. masinas ir jaunas, bremzu/akseleratora sisteema ljoti juutiiga; ja cilveeks liidz tam ir maaciijies uz vecaakas a/m, kur viss notiek daudz leenaak - buus probleemas. csdd ir taada lieta kaa 'zinaasanu paarbaude' par ls 16, .. - ieteiktu pirms eksaamena vienreiz to pusstundu izbraukt, lai piesautu roku un kaaju pie eksamineesanas transportliidzeklja.
ar instruktoriem ir taa - neko iipasi vinji ieksaa negaaz, bet vieniem ir patiikamaak seedeet blakus nekaa citiem. vaardus iipasi neatceros, bet no nesenaas personiskaas pieredzes varu ieteikt pavecaaku krievu tautiibas viirieti, kurs kursantam nerada papildus stresu, pat iedarbojas nomierinosi. bet ir tur arii taads aldis - absoluuts kretiins, kaut kaads emocionaali apskaadeets nerealizeejies pedagogs, cilveeciskaa saskarsme ljoti nepatiikama. no otras puses - ieteikt jau var da jebko, bet buus jaaliek pie taa, kurs gadiisies; bez tam - ja toposais soferiitis prot braukt un saprot, ko dara, tad teoreetiski neviens vinju nevar ne iegaazt, ne izvilkt. man arii neskiet, ka kaut kas ir atkariigs no instruktora garastaavoklja, vienkaarsi cilveeki ir dazaadi-ir taadi, kuriem vajadzeetu straadaat ar cilveekiem un ir taadi (kaa, piemeeram, aldis), kuriem labaak veiktos ar nedziiviem prieksmetiem...vienkaarsi ir jaameegina koncentreeties uz to, ko dari un neljauties psihologiski iespaidoties..
nekaadu fikseetu brauksanas marsutu nav, var likt braukt uz jebkurieni. vieniigi ieteiktu, vislabaak kopaa ar kaadu, kas paarzin apkaartni (to pasu brauksanas skolas instruktoru, tie zin visas fineses), pabraukaaties pa bauskas ielas&co apkaartni, iepaziities ar celju un ziimju izvietojumu, jo tajaa apkaartnee ir paaris viltiigu zimju un krustojumu, kuras neieveerojot, eksaamens var beigties ljoti aatri.
starp citu, tiem, kuri te rakstiija, ka, piemeeram, par masiinas noslaapsanu tiek iereekjinaati soda punkti - man taa pie viena krustojuma gadiijaas - peec prieksrakstiem taa drosi vien arii ir jaadara, bet man skiet, ka instruktori skataas kaa maaciibnieks tiek galaa ar situaaciju - ja aatri masiinu atkal iedarbina un aizbrauc nevis seez un nesaprot, kaapeec nevar pakusteeties, bet luksoforaa pa to laiku gaismas jau 2x ir nomainiijusaas, tad nekaadi soda punkti protokolaa nemaz netiek atziimeeti...
skatos, ka tema ir no 2009. gada un drosi vien, ka heleena jau sen ir lepna brauksanas tiesiibu iipasniece, bet sisteema jau ir un paliek taa pati..
Vienkarsi fantastisks izskaidrojums!
Bet ko Jūs gribat, ja šobrīd CSDD braukšanas eksāmenu pieņem PRAKTIKANTI- tas nozīmē, nevis kādi pieredzējuši instruktori, vai konkursa kārtībā pieņemti profesionāli darbinieki- bet k-kādu skolu audzēkņi, kuriem vnk nav jāmaksā alga, jo ir mācību praksē ! Šokējoši, bet fakts, tas pats arī notiek Rīgā- Tehniskās apskates pieņemšanas stacijās !
Ineta - jūsu apgalvojums "šobrīd CSDD braukšanas eksāmenu pieņem PRAKTIKANTI" ir pilnīgi un absolūti NEPAREIZS un greizs! Lūdzu nemaldiniet topošos autovadītājus! CSDD kvalifikācijas daļā strādā TIKAI un VIENĪGI tādi cilvēki, kuri ir izgājuši attiecīgu sagatavotību un nolikuši attiecīgus eksāmenus.
Un vēl - eksāmenus pieņem nevis INSTRUKTORI, bet gan INSPEKTORI!!! :) Lūdzu pārbaudiet terminus, pirms jūs tos lietojat!!!