Čilli Pica Galerija Rīga - Neprofesionāla attieksme
Labdien! 10.09. biju iegājusi paēst jaunajā Čilli Picas filiālē, kas atrodas Galerija Rīga. Aizgāju prom un sapratu, ka esmu tur atstājusi maisiņu ar tikko nopirktām lietām. Zvanīju Čilli Picai un teicu, ka esmu tur atstājusi savas mantas uz ko viesmīlis atbildēja, ka jā, maisiņš ir atrasts un noglabāts "drošā vietā". Pieteicu, ka vakarā noteikti atnākšu pakaļ. Pienāca vakars, aizgāju uz Čilli Picu, viesmīlis mani atcerējas un teica, ka tūlīt atnesīs maisiņu. Viņš ilgi meklēja, kamēr beigās paziņoja, ka nekur to nevar atrast, ka otra kolēģe esot to nolikusi. Tā otra kolēģe rīt būšot, lai atnāku pakaļ rīt. Atnācu nākamajā dienā rīta pusē. Tur arī bija tā kolēģe, kas bija noglabājusi manu maisiņu, teica, ka tūlīt atnsesīs. Arī viņa ļoti ilgi to meklēja, tomēr atrast nevareja. Teica, ka esot atstājusi administratorei uz galda, bet administratori sazvanīt nevarēja, uz vietas arī viņa nebija. Paņēma manu telefona numuru solīja atzvanīt tiklīdz būs sazinājusies ar administratori. Protams neviens tā arī neatzvanīja. Šodien zvanot uz Čilli Picu Galerija Rīga filiāli mājas lapas tālruni skan paziņojums- adresāts pašreiz nav sasniedzams. Zvanīju arī uz Čilli Picas atsauksmju tālruni, bet arī tur nekādus kontaktus man iedot nevareja, tikai teica, ka nodos ziņu un ar mani sazināsies, bet kad pateikt nemācēja. Kā var būt tik neprofsionāla attieksme un bardaks uzņēmumā? Neviens neparko nav atbildīgs un paskaidrot arī neko nevar! Kur nu vēl kādu sazvanīt! Lugums atgreizt manas mantas!Tas taču nav tik sarežģīti!
Комментарии (2)
Pa lielam jau viņiem nav jānes kāda atbildība par klientu mantām, pašai jāseko līdz kur savus krāmus atstājat!
Viena lieta ir nenest atbildību, bet cita- noglabāt mantas un pēc tam pazaudēt