РешеноČili Pizza - Slikts serviss
Šodien, 27.07, pēc darba maiņas nolēmu ieiet "Čilipica", alfas t. C. , paēst. Pasūtiju picu un tomātu krēmzupu. Ar picu viss bija kārtībā, ja neskaita to, ka kečupa un majonēzes uz galda nebija, vajadzēja lūgt oficiantu tos atnest. Tiklīdz oficiants atnesa krēmzupu, es zupu pagaršoju. Tā izrādījās auksta. Pat bļoda un apakšējais šķīvis bija auksti. Arī lavašs, ko pasniedza pie zupas, bija auksts.
Paaicinot oficianti Annu, pateicu, ka zupa ir auksta. Anna paņēma zupu uzsildīt un atnesa atpakaļ tiktāl uzkarsētu, ka zupa bija gandrīz sarecējusi vai sacepusies. Zupu atnesa bez karotes. Kad palūdzu atnest karoti, nācās gaidīt vēl krietnu laiku. Šo attieksmi es vairs netaisījos paciest. Piecēlos, piegāju pie kases, lūdzu pasaukt menedžeri. Pienāca darbiniece tatjana. Izstāstīju situāciju, pēc kā viņa atvainojās.
Tomēr viss noskaņojums jau bija izbojāts darbinieku neprofesionalitātes un augstprātīgās, nevērīgās attieksmes dēļ. Situācijas labošanai uzņēmums piedāvāja kompensācijai tēju vai kafiju. Es atteicos.
Kā saprotat, mani un manus draugus kā klientus esat zaudējuši savu darbinieku, kuri nevīžīgi Pilda savu darbu, vainas dēļ.
Labdien!
Paldies par ziņu. Piedodiet par sagādāto vilšanos.
Situāciju pārrunājām ar personālu un labprāt sazinātos ar Jums personīgi, lai izrunātu gadījumu un atvainotos.
Priecāsimies, ja uzrakstīsiet mums uz e-pasta adresi: [email protected].
Ar cieņu
Čili Pizza
Ļoti patīkami ka vadība ātri reaģē uz tadam vēstulēm un mēģina risināt problēmu. Atsūtīja dāvanu karte uz 10 eiro, sīkums bet patīkams iespaids paliek. Paldies
Paldies, Žanna, par atsauksmi! Un paldies, ka izvēlaties Čili Pizza.
Ar cieņu
Čili Pizza komanda
Добавить комментарий