Čili Pizza - Slikts serviss
Atnācām šodien uz čili pizzu akropolē Alfa, apsēdāmies ar bērniem pie galdiņa. Pēkšņi pie mums pieskrien oficiante un paziņo, ka galdiņš esot rezervēts un aiziet prom. Mēs piecēlāmies un sākām domāt, kur apsēsties diezgan lielā kompānijā. Pieejot pie oficiantes un pajautājot, kur tad varam apsēsties, atbildi normālu nesaņēmām. Pieejot pie citas oficiantes, tā laipni runāja un palīdzēja. Kad izvēlējāmies, ko gribam pasūtīt, gaidījām, kad kāds pienāks vēl minūtes 15-20. Sapratām, ka mūs šodien neapkalpos un izdomājām iet prom. Ejot prom pamanījām, ka pie galdiņa, kura gribējām apsēsties sākumā, sēž oficiante, ēd un aizpilda kaut kādus papīrus. Šī nav pirmā reize, kad personāls runā diezgan nejaukā tonī un nav ieinteresēts komunikācijā.
Labdien! Ļoti atvainojamies par šo nepatīkamo starpgadījumu. Mums svarīgs ir ikviens mūsu klients un šis noteikti neatbilst mūsu klientu apkalpošanas standartiem. Noteikti sazināsimies ar picērijas vadītāju un personālu, lai šo situāciju izrunātu, lai šādi starpgadījumi vairs neveidotos.
Комментарии (2)
Ja ar sīkajiem iet uz sabiedriskām vietām tad sagaidīsiet negatīvu attieksmi, komunikāciju jebkurā gadījumā. ;)
Kāds sakars bērniem, kuri vispār tajā brīdī klusēja? Un kāpēc lai bērni būtu iemesls tādai attieksmei. Kā arī šāda attieksme un komunikācija ir notikusi situācijās, kad bērni nemaz nebija līdzi. Tā kā bērni nu noteikti nav iemesls. ;)