Čili Pica - Slikts serviss
Ieradāmies 4 personas un + zīdainis, bija plkst.14:05, apsēdāmies pie galdiņa, pagāja kāds laiciņš, pie mums neviens nepienāca, aizgājām ēdenkartes paņemt paši, nu jau bija pagājušas 25 min, pie mums neviens nebija pienācis un pasūtījumu pieņēmis. Dodamies atgādināt par mūsu galdiņu, ka esam gatavi pasūtīt, bet joprojām 10 min laikā neviens nepienāk, dodamies par savu galdiņu atgādināt atkal, paiet atkal 5 min un jūtam, ka neviens mūs apkalpot negrasās, saskaitam, ka no ierašanās sākuma ir pagājušas 40 min un no mums pasūtījums vēl nav pieņemts, pacietības mērs ir pilns un pieņemam lēmumu doties uz citu ēstuvi XL Salā. Tad rodas jautājums Čili picas vadībai, vai tas ir labs serviss un vai Jūs paši vēlētos tādu attieksmi? Pierādījumus varat iegūt paši, jo noteikti ir video, galdiņš atradās pašā galā, kur atrodas labierīcības.
Комментарии (6)
Brīvdienu pīķa stundās uz ko citu var gaidīt, jo īpaši tik populārā vietā? Maz ēstuvju vai?
Es nevaru saprast tos latviešus kuri uzskata ka ja klientu neapkalpo pareizi un par to uzraksta sūdzību, tad vaino klientu ka izvēlējās to restorānu. Tad ko jūs vispār šeit dariet? Šis ir tieši portāls priekš tāda veida situācijām
Piedod, protams, bet tu dzīvo Padomju ilūzijā. Ka tev kāds ir kaut ko parādā. Neviens tev neko nav parādā,ne garantētu vakaru ēstuvē utml. Vari pārmest krustu, ka pica nepaprasīja 2x uzcenojumu par prasībām.
Tiešām esi. Es nemaz nevaru dzīvot padomju ilūzijā jo nekad neesmu to pieredzējis. Protams ka neviens man nav parādā bet man tiešām nebija ne jausmas ka jūs nemaz nesaprotat šī portāla jēgu. Man ir kauns būt latvietim
Bond, ko tu tur murgo? Piekrītu Noboby, ka te lielā daļa šādās situācija iesaka "strādā pats", "ej uz citu veikalu"(laukos?!) vai restorānu. Laikam sirgst ar Stokholmas sindromu.
viņiem šāda apkalpošana skaitās "norma"