Čili Pica - Servisa trúkums un ne tikai
Skumji, ļoti skumji..ka garšīgā un kvalitatīvā ēdiena baudu sabojā viesmiļa nevīžība, neprasme un vienaldzība!
Izlasot Čili Picas mājas lapā "Vērtības" un "Kvalitāte" es sāku aizdomāties vai darbinieki par tām maz zin un ir informēti?!
Es ar draugiem biju Čili Picas restorānā, Brīvības būlvārī, 2 dienas pēc kārtas (, jo 31/12-08 un 1/1-09 atvērto restorānu skaits pilsētā bija krietni ierobežots) un jāatdzīst - vilšanai nav robežu.
Sākot ar to, ka viesmīli dabūjām gaidīt ilgi un katru reizi uzkrītoši pievēršot uzmanību, lai mēs tiktu apkalpoti. Viesmīlei izdevās vairākkārt vienu no pasūtījumiem (vēlmēm) aizmirst, pie kam man pasniedza ēdienu, kad mani draugi bija jau gandrīz paēduši?!?! Vai tiešām nav elementāras saprašanas, ka ja ir kompānija, kas ir pasūtījusi ēdienu kopā, arī vēlās ēst kopā?! Neprofesionālu sīkumu bija daudz gan pirmajā, gan otrajā diena. Un es saprotu, ka gadās kļūdīties un sajaukt, bet tad to visu var arī vienkārši un elementāri atrisināt. Atvainojoties vai uzsaucot kafiju vai ko citu. Bet nē, šī restorāna apkalpotājas izvēlējās izvairities no viesiem. Visu pārspēja otrās dienas viesmīle, kura pieņēma pasūtījumu. Par ilgo gaidīšanu nemaz nerunāš, jo tas šeit šķiet - standarts :( Ísi pirms mani draugi saņēma ēdienu, viesmīle man paziņoja, ka viņa tikko ir uzzinājusi, ka mans pasūtījums esot beidzies. Bez ēdienkartes viņa man prasa vai es vēlos ko citu..Es palūdzu viņai noskaidrot vai viens no mana jaunā pasūtījuma ir un cik ilgu laiku tā sagatavošana var aizņemt. Viņa atnāca ar picām maniem draugiem, bez dakšiņām, nazīšiem, salvetēm un atbildes man. Draugiem nācas gaidīt "darbarīkus", bet man ēdienu, ko dabūju tikai tad, kad visi pārējie jau bija paēduši..
Tas tā lielos lielos vilcienos un bez "detaļām".. Bet nez kā gan viesmīle justos, ja es samaksātu nepilnu ēdiena cenu un pateiktu, ka man naudiņa diemžēl izbeidzās!?!
Комментарии (14)
iisteniibaa- ja kkas eedienkartee ir beidzies, taa naw wiesmiiles vaina, taapeec newajag draudeet ar nesamaksaashanu.
bet par visu paareejo-traki:(
p.s.
un par to ka ilgi bija jaagaida kameer viesmiile pienaaks- cik bija viesmiilju uz visu zaali? varbuut vinja bija vieniigaa vai vinji bija divi, bet cilveeku bija daudz? protams naw attaisnojuma neprofesionaalaam kludaam, bet daudzi siikumi rodaas no taa ka viesmiilji ir paarslogoti, jo statu samazinaashana liidz peedeejam ir skaarusi arii sho uznjeemumu.:( diez, tikai kad tad iipashnieki sapratiis ka nedriiks samazinaat apkalpojosho personaalu/resp.viesmiiljus/, jo zuud servisa kvalitaate:(?
Varēji pakaunēties! Viņa arī ir cilvēks un svinēja jauno gadu... nogurusi, neizgulējusies.
Tev mājās nebija ko ēst??????
Nu, "Čili pica" nekad nav atšķīrusies ar labu servisu... tur vienmēr ir jābūta gatavam uz ko tādu. It sevišķi šādos datumos - gan jau visi daudzmaz pieredzējušāki viesmīļi bija prom uz lustēšanos un atstāti bija pavisam jauni darbinieki =))
Manuprāt dārga, negaršīga ieskrietuve un totāli lēna apkalpošana.Vieni reizi biju, vairāk neiešu nemūžam!
un vel man liekas ka vinjiem tas pankukas kads ir apvemis:D
Garšīgs un kvalitatīvs ēdiens??????Tu dzīvē esi kko garšīgu vispār ēdusi???
Tur ir garšīga lazanja un aukstā zupa, mož dažas picas, pārējais tur ir sūds!
Lazanja nav garsiiga! Vinju pasniedz veesu un vecu. Kad maajaas uztaisma lazanju, saprotam, ka tur taa ir veca!
Šodien kādā Čili picā man pasniedza Caffe Latte ar paslēptu pārsteigumu-garšīgo putu viducī bija malns mats!!!Teica, ka atnesīšot citu...paēdu savu pasūtīto ēdienu un tad pajautāju viesmīlei vai man vēl ilgi būs jāgaida kafija uz ko viņa atbildēja, ka vēl kādas 20 min., jo aparāts tiek uzpildīts...pēc divdesmit minūtēm es kafiju biju jau padzērusi...citā kafejnīcā!!!Skumji, bet Čili Picai pēdējā gada laikā ļoti ir mainījusies ēdiena kvalitāte un viesmīļu aktivitāte!
pati strādāju šajā uzņēmumā un zinu, cik darbiniekiem pašlaik ir grūti. Krīzes dēļ tiek katastrofāli samazināti štati un vienam cilvēka nu ir jāveic vairāku cilvēku pienākumi! viesmīlēm ir jāapkalpo n-tie galdiņi, tapēc šī kvalitāte arī zūd. Pārraudzīt 10-15 galdiņus reizē ir praktiski fiziski neiespējami. dažādus ēdienus vienam galdiņam gatavi dažādi pavāri, tapēc reizēm nav iespējams saņemt gatavos ēdienus reizē. Viesmīlim ir izvēle- nest ēdienu uzreiz, vai arī gaidīt pārējos ēdiens, bet pa to laiku atdziest pirmie. Un tieciet vai nē, neviena viesmī;e (ar kurām es strādāju kopā), nejūtas pārākas par klientu, ja kaut kas neizdodas tā- viņas pārdzīvo.
Glu galā, vienmēr ir iespēja arī pasaukt adminstratoru, kas noteikti atradīs labāko risinājumu radušajai problēmai!
Njaa ...man arii pazinja straada chili picaa. un tik tiesham aukshaa (priekshinieki) ar galvu nedomaa, atlaizh vienu peec otra, bet straadat nav kam, tieshaam gadaas ka viesmiiljiem ir pa 10 galdinjiem un uz katra galdinja pa 2-5 cilveekiem. un kur tad buus kvalitate??? nav fiziski iespeejam visu uzspeet, visu atcereeties un veltiit katram galdinjam veelamo uzmaniibu. un to ka taa ediena nav, taa ir pavaara vaina nevis viesmiiles, ka vinjai netika pazinjots ka tas eediens ir beidzies. Njaa un tie gudrie kaz atvelkas 1 janvaarii, iztuseejushies, maajas slinko gatavot un vel nav apmierinati ar apkalposhanu, visi mees esam cilveeki, visi gribam nosvineet jauno gadu. un taa vitaa lai apceltu viesmiiljusj pati buutu aizgaajusi pastraadaat 1 janvaari. GRRR!
Ja nepatiik nenaaciet.Buutu kaut reizi pastraadaajusi pasi saprastu kaa tas ir.Dien dienaa uzklaussiit visas nejeedziigaas suudziibas un prasiibas.Jaa gadaaas kad viesmiilis nostraadaa greizi, bet butu meeginaajusi saprast ka normaaali apkalpot 10 galdinus reizee nav viegli.
Aaaa, un veeel viena piebilde... Č.P. darbiniekiem ir jaastraadaa nezinaaams dienu skaits peec kaartas, un dienaa pat paarsniedzot oficiaalaas stundas... un tad, kad beidzot ir pienaakusi ilgi gaidiitaa un pelniiitaa briiivdiena, tad taa tomeer izraadaas darba diena, josakraajushies maajas darbi, vai gluzhi vienkaarshi, piedraudot ar naudas sodu liek naakt uz darbu...
Zutkoe zavedenie, nikomu ne sovetuju...
Zutkoe zavedenie, nikomu ne sovetuju...