Čili Pica - Piegāde

Esmu spiesta rakstīt sūdzību tāpēc, ka "pateicoties" Čili Picas attieksmei pret klientu bija gandrīz sabojāta bērnu ballīte. Biju sazvanījušies ar piegādes dienestu iepriekšējā dienā, bet man teica: zvaniet rīt no 9:00. Ok, 9:30 pasūtīju picu uz 13:00 ar lielu lūgumu atvest laicīgi, jo bērni dikti gaidīs. Kad 13:00 nesagaidīju zvanu no kurjera, 13:10 sāku zvanīt pati. Operātore atvainojās un teica, ka viņiem esot daudz pasūtījumu, tāpēc kurjers būšot pēc 15 minūtēm. Daudz pasūtījumu! Kāpēc tad es zvanīju iepriekš? Es tiešām nezināju, ka par 3,5 stundām nevar izcept trīs picas un piegādāt! Un Jūs domājiet, ka kurjers bija atbraucis 15 minūšu laikā? Diemžēl, picas atveda tikai 13:35, kad es jau biju gatava piedāvāt bērniem sākt ar torti. Nu Jūs varat iedomāties, ka visu šo laiku nākās mierināt desmit mutes, kuras bļāva: kur ir pica! Mēs gribam picu!Ziniet, es pilnīgi apzinos, ka apmeklējot restorānu sastrēgumstundā, būs ilgāk jāgaida pasūtījums. Bet kad klients zvana vairākas stundas iepriekš, un picērijas darbinieki nevar saplānot laicīgu piegādi, tā ir cūcīga attieksme pret klientu! Pēc šī gadījuma es ignorēju šo iestādi, un citus arī aicinu...

L

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы