РешеноČili Pica - Nesaņemts pasūtījums
Pasūtīju vakariņas caur tiamofood. Samaksāju jau pasūtot. Saņēmu zvanu par to ka zupa ko vēlējos nav pieejama.. Labi, izvēlējos citu zupu un gaidīju pasūtījumu. Aplikācijā rakstīts, ka jāgaida stunda ar pusi. Jau biju vīlusies, ka ēdīšu tikai 22: 00 vakarā, bet ko darīt.. Gaidīšu. Kad pienāca 22: 00 vēljoprojām pasūtījumu nebiju saņēmusi. Kopumā nogaidīju 2 ar pusi stundas un uz zvaniem arī neviens necēla. Ēdienu nesaņēmu un nav ne jausmas kas notiek ar manu naudu.
Saņēmu ziņu un atvainošanos no čili picas direktores Ivetas Leckas un piedāvāja dāvanu karti kā atvainošanos par sagādātajām neērtībām.. saņēmu karti norunātajā dienā un visas neskaidrības tika atrisinātas ;)
Комментарии (1)
Rakstat suportam,
Ar Boltu arī tā ir gadijies, ka nav kurjera vai neatved kaut ko no pasūtījuma, uzreiz rakstiju suport,
Bolts pajautāja bildi ( kas bija muļķīgi :D ) un atgrieza naudu