Čili Pica - Katastrofāls vadības trūkums
Labdien!
Jau kuro reizi apmeklētāji iesniedz sūdzības par Čillī Picas zemo apkalpošanas kvalitāti. Bijām iegriezušās Čillī Picā pie Laimas pulksteņa, pirms plkst. 18, 00, lai pavakariņotu pirms teātra izrādes. Uz visu iekšējo zāli un āra terasi, (kura starp citu jau darbojas pilnā sparā) kopumā bija tikai 3 vai 4 oficiantes. Es šobrīd pat negribu diskutēt par ēdiena un servisa kvalitāti, bet ir skaidrs, ka šo uzņēmumu vadībai nav nekādas sapratnes par nepieciešamo oficiantu skaitu savās iestādēs, neviens pat super labais oficiants nevar kvalitatīvi apkalpot vienlaicīgi 7-10 galdiņus. Čillī Picas vadītāji - paskatieties, kas notiek Jūsu uzņēmumos - cilvēki ir neapmierināti, jo neviens viņus nesagaida, oficianti skrien pa zāli kā uz ugunsgrēku, klienti gaida ēdienkartes 15-20 minūtes vai vienkārši paši iet un tās paņem, viesmīļiem nav laika pateikt ne labu apetīti, ne pavaicāt kā garšoja, rēķini ir jagaida 10-20 minūtes. Tas viss vairāk līdzinās bistro līmenim, varbūt tad pārējiet uz šo apkalpošanas līmeni, tad arī apmeklētājiem nebūs pretenziju, jo šobrīd Jūs vienkārši ņirģājaties par saviem oficiantiem, kas strādā Jūsu iestādēs. Inetersanti kādas algas Jūs viņiem maksājat, varbūt ļoti, ļoti labas?????Tad vēl es viņus mēģinātu saprast...
Комментарии (10)
A kto tebe skazal, 4to eto restoran?:))))))))))) Bilo, estj i budet bistro!
С каких пор лепёшечная стала называтся рестораном?
Cien. Apmeklētāja! Čilli pica nekad nav bijusi restorāns, bet prasta zabegalovka. Tākā nav ko sūdzēties par apkalpošanas kvalitāti!
Pica ir urlu ēdiens!
O, mazgadīgā sūdumuša Ieva arī pamodās un uzreiz kā jau bērns - pie pc! :D :D :D :D :D
1)pica ir normāls, diez gan garšīgs ēdiens
2)tas ko 100% zinu, ka čili picā trūkst darbinieku un viņi tiešām meklē cilvēkus
3)vai tad grūti aiziet pašiem pēc ēdienkartēm un arī aiznest rēķinus?
Cilli pica vispaar ir bistro tipa iestaade; nezinu, varbuut cien. autore domaa, ka tas ir restoraans...
Par 130 latu algu diez ko var gribēt no cilvēka
Varbūt pašiem vajadzētu arī pagatavot sev ēdienu, ne tikai paņemt ēdienkartes un aiznest rēķinus? Nav jau vainīgi oficianti, bet darba devējs, kuram svarīgi ir tikai pelnīt, nevis, lai klients justos apmierināts un gribētu nākt uz turieni atkal.
Esmu biežs Čilli Picas apmeklētājs, man garšo šajā iestādē piedāvātais ēdienu klāsts un arī cenas nav pārāk augstas, bet apkalpošana ir neprofesionāla un slikta!Čilli Picā, kas atrodas pie Laimas pulksteņa, kā arī Alfā oficiantes ir skaļas, ēdienkarti nepārzin, traukus no galda, kuri palikuši no iepriekšējiem klientiem novāc tad kad jau tiek apkalpoti jauni klienti. Negaidu, ka šajā uzņēmumā apaklpošana būs restorāna (kā piemēram, Kabuki, Gan Bei) līmenī, bet tomēr vadībai vajadzētu pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kvalitātei.