Čili pica Jelgava Katoļu 7 - Drausmīga apkalpošana...
03.07.2016. Vakarpusē, kopā ar draudzeni iegriezos čili pica, Jelgavā Katoļu ielā 7. Mūs apkalpoja viesmīle Diāna. Steidzīgi pienāca, ne sasveicinājās... uzreiz „lūdzu..” radās iespaids, ka viņa grib ātrāk tikt no mums vaļā, izskatījās dusmīga un bija nelaipna. Pat nesmaidīja, akmens seja. Atnesa salātus man, draudzenei maltīti atnesa pēc minūtēm 10, kaut gan mēs atnācām paēst kopīgi, nevis sākumā viena, tad otra. Rēķinu nesa minūtes 10. Un atnesot, fiksi nosvieda rēķinu uz galda malas un aizgāja ātri prom. Diez vai jebkad vēl tur iegriezīšos, tāda attieksme, kā pret suni...
Комментарии (7)
Lasot sūdzības par apkalpošanu rodas iespaids ka jūs visi esat iedomājusies par sevi vai zin ko, it ka tādas karalienes visas bļāviens esat. Es pati strādāju apkalpošanas jomā un ticiet man-dažreiz rodas gan problēmas ar vadību, gan nu pārāk daudz tādu , ka jūs esiet, klientu dienas laikā. Nu esiet ari saprotošie cilvēki! tik tālu cik es zinu vienam viesmīlim jāapkalpo diezgan daudz galdiņu vienlaikus, un ja tur visi ir tādi karaliski egoisti ka jūs-ka gan personālam savaldīt sevi pēc daudz nostrādātām maiņām īpaši par tādu atalgojumu?!princese atradusies te.
Un ja tiesam gribat baudīt ar savu "draudzenīti" maltīti vienlaikus, un ja esiet ar tādu lielu sevis mīlestību- ieejiet sev fckin pavāru, kurš laizīs jums pakaļas. Un ja kas-katra ēdiena pagatavošana saņem noteikto laiku. . Trāpītos Tu man-iesistu, tici man!!!!
Kapec vispar klientam jauztraucas par viesmilu problemam???? Klients maksa naudu un vinam ir tiesibas gaidit un sanemt labu apkalposhanu! Neviens neprasa laizit dibenus, sasveicinaties un pasmaidit tas ir viesmilu pienakums. Izlasot kommentaru uzreiz var redzet ka jus stradajat kkada kafejnica un neziniet apkalposhanas standartus :D Pirmo edienu jaatnes abiem klientiem vienlaikus! Un pilnigi pofig kadu laiku aiznem katra ediena pagatavoshana!!!! Tas pats ari ar otro edienu un desertu. Nevar viens cilveks est, bet otrs skatities vinjam mute :D
Šo laikam nokomentēja tā pati riebīgā viesmīle. netiec galā ar emocijām vai nepatīk darbs tad ej strādā kādā citā vietā kur būsi nevar strādāt apkalpošanā cilvēks kurš ir nelīdzsvarots.
Kura puse viņai bija smagāka? Riepa uz labo vai kreiso pusi?
Tā jau pret visiem klientiem izsturās un tas nenotiek ne pirmo ,ne pēdējo reizi .
Vispār nepatīk gaidīšana ilgā. :( Uz picu jāgaida 20.minūtes, lai nobaudītu plāno šķēlīti pa lielo summu.
Nēesu jau nekāda princese vai augstprātīga iedomīga būtne tikai kripatiņu cieņas vēlos. Iespējams viesmīlei smaga diena bija,bet mēs nēesam vainīgi pie tā,ja jau viņai nepatīk strādāt ar cilvēkiem ir citi darbi. Neuzkaitīšu protams. :) Bet ieteikšu emocionālākiem cilvēkiem - Mēs visi vēlamies cieņu tad cienīsim viens otru. Bet vai tai viesmīlei pirmajai jāsmaida būtu protams nē ,tapēc kādreiz pasmaidi tu pirmais varbūt pret tevi būs labāka atieksme. :)
juss ne vieniigaa esat drausmigi sheit apkalpota. arii es, regulaari agraak biju tur klients. serviss-garaam, tapec kaaju tur vairs savu nespershu. kapec?
nu tapec-apkalpo, tiesyybu [slēpt]@di. tas visu izsaka.
eju uz taadaam kafe, kur strada adekvati cilveeki..
Čili pica Jelgava Katoļu iela . Сегодня заказали ребёнку порцию котлета по киевски. Котлета была не прожаренная, сырая. Заказ был оплачен заранее., В качестве компенсации принесли 2 евро . Естественно никто деньги не взял. Обслуживание просто отвратительное, как минимум должен был быть возврат полной стоимости порции и компенсация ребёнку после такого стресса.