Čili Pica - Ieskrietuve, ne īstā vieta ēšanai
čili piza ir visdrausmigakais iestadijums, kadu esmu vien redzējusi un strādājusi. pret viesmīļiem tur izturas kā pret suņiem, administrācijas tikai sēž draugos ēd un bļauj uz visiem, bet savu pakaļu pat pakustināt nevar. algas ir vnk kritiskas, par 2 min kavējumu novelk nost studas likmi, bet, kad jāstrādā virstundas, izliekas, ka neko nezin.
cilvēki, kas tur iet ir drausmīgie krievi, kas domā, ka Latvijā visi runā tikai krieviski un ja tu vienu vārdu nezini krieviski bļauj un raksta sūdzības, kā var nezinat krievu valodu. dzeramnaudām vari censties kā gribi, vairs tur neko neatstāj, sliktāk nekā makdonaldā.
un pavāriem galvenais aiziet uzpīpēt vai vēl labāk, aiziet mājās 2 h pirms darba laika, dari, ko gribi.
NEKAD NEEJIET TUR NE STRĀDĀT, NE ĒST.
Комментарии (25)
pilnīgi piekrītu...pati pirms, nu jau, diviem gadiem izbaudīju Raiņā bulvāra "čili pizas" komandas darbu...pret viesmī''liem tur izturas vnk šausmīgi...pavāri ( parsvarā jau krievi ) lamājas, iet pīpēt kad un cik ilgi vēlas...Kā vispār var nodrošināt kkādu servisu... nabaga viesmīlim pēc tam klientam jāskaidro, kāpēc viņa " dienas zupa" tiek pēc stundas pasniegta... neko labu par šo iestādi pateikt nevaru...
nu nezinu meitenes... stradaaju citaa piceerijaa-mums ar kolektiiwu probleemu naw. straadaaju shinii uznjeemumaa jau chetrus gadus-warbuut taapeec neesmu objektiiva:)
neko sliktu negribu teikt par salnu, jo nepaziistu ne vinju un nezinu situaaciju, bet taadas atsauksmes parasti raksta cilweeki kuriem ir paprasiits aiziet un taas diwas minuutes iisteniibaa ir desmit minuutes un pie tam regulaari. parasti sodus liek, ja kaweets tiek regulaari!!! un viesmiilji virsstundas parasti nestraadaa-to tu wareeji paprasiit sawai piceerijas direktorei un vinja tew paskaidrotu, kaa ir summeetajaa darba laikaa ar virsstundaam...
par krieviem kas raksta suudziibas gan varu piekrist, bet vari sewi mierinaat ar domu, ka likumu tu nepaarkaap-mums naw likuma kuraa rakstiits, ka obligaati jaazin kriewu waloda(arii cillenee taa naw obligaata prasiiba), sawukaart ir likums, ka valsts valoda jaazina obligaati! tas paliidz turpinaat smaidiit, kad naakaas ar taadiem sastapties:):):)
varbuut konkreetaajaa piceerijaa tieshaam ir taadas probleemas, bet man pagaidaam chtru gadu laikaa naw naacies ar to sastapties:)
Pilnīgi piekrītu!! Chili Picas vadība vienkērši ņirgājas par saviem darbiniekiem!! Noteikumi šausmīgi..darba laiks neizturams, bet algas...raudāt gribas!! Tur var strādāt vienīgi jaunieši, kuri tikko ieradušises Rīgā studēt, bet ātri saprotot situāciju no turienes aiziet, tāpēc arī darbinieki mainās nepārtraukti!!
Kristine, gribu pateikt, ka es tur ienesu vienus no lielakajiem ienakumiem un mani tur jau tiesham nepadzitu, jo jau otraja nedelja, kad saku tur stradat, dzirdeju gan no vadibas, gan no citiem klientiem pozitivus novertejumus.
bet vinjiem ir vienalga, cik labi tu strada, tur paliek tikai tie, kas nesaprot neko un dara pa roku galam, administratoru milulishi.
taadaa gadiijumaa, probleema ir kolektiivaa, newis uznjeemumaa.
un kas tad veido attieksmi pret uznemumu? kolektiivs...tā saucamā vadība ...smiekli nāk
es kā klients - Riebjas tā ilgā gaidīšana, kad jāgaida ēdiens un atnes pec nepilnas stundas... Kas jūs tur uz vietas vistas kaujat??? No viesmīļu puses viss kārtībā, attieksme laba! Nesaku jau vienīgā, ka jāgaida tik ilgi! Vienreiz pasūtīju zupu - nogaidīju - nepārspīlējot - 1h ar minūtēm!!! Tas ir normāli???? Līmenis tiešām jums ir zems!!! Vajadzētu vadībai mazliet pastādāt ar šo problemu - nevis stūķēt pilnus vaigus savos kabinetos!!!
Ar klientiem, tāpat darbiniekiem ir jāstrāda!
Atadušies uzņēmēji!
Pasaku tikai vienu: nebūs attiecības ar darbiniekiem, jusu starpa bus kaut kadas problēmas - tad neies ari bizness!!!
tur jau tā lieta, ka visur vaino viesmīles...bet vai tad viņas ir vainīgas? varbūt 1 gadījumā no 100. ja kāds pieiet pie pavāra un prasa, lai beidz pīpēt un taisīt ēdienu, tad tevi pasūta 10 mājas tālāk un ja vēl vienu reizi parādīsies sāks tā kliegt. vnk nervi visām viesmīlēm ir čupā.
IETIEKUMS: ja kaut kas nepamierina, nebraucat virsū viesmīlim, saucat pavāru un varat skaidroties. labākais jau ir arī tas, ja pavārs izdara kādu kļūdu, viesmīļiem par to ir jāmaksā ar to savu sūda algu...
Nez, es strādāju Melnajā kaķī, un, piemēram, ar pavāriem viss ir ok, arī gatavo viņi tad, kad vajag, nevis stundu vēlāk... Kā studentam-darba ņēmējam mani tur viss apmierina :)
es jau par čili picu...
Nevajag teikt par visiem saviem klientiem sliktu!!Ir arī saprotoši cilvēki!!Darbs paliek darbs, bet klientam vienmēr taisnība pat ja viņš ir krievs vai citas tautības cilvēks!!
Man Stockman Chilli Picērijā -> makaronos ar vistas gaļu bija nograuzts nags... Nezinu kā kaut ko tādu var dabūt gatavu!!!
Un, Olga, klientam VIENMĒR NAV taisnība!!! Kādas muļķības!!!
Vienmēr ir atbilde!!Nepatīk darbs vai kaut kādas pretenzijas pret klientu, tad lūdzu aiz durvīm!Uz darbinieka vietu atradisies citi, kas vēlas stradāt un ne4ikstēt, ka man tas nepatik un šis!Jo īpaši takad, kad ir krīze mūsu valstī!Priekšniecība vienmēr uztraucas par savu reputāciju, apgrozijumu un viņa ir par labiem darbiniekiem, bet ja kas liek maksāt sodu!!
Ja ir pamatotas pretenzijas pret klientu, tad saprātīgs darba devējs zinās kā rīkoties!
Pilnīgi piekrītu!!
Nu un ko tad saprātīgs darba devējs izdarīs?
Sveiki batareiki, es čili picā regulāri ēdu, tā kura Alfā, nu jāgaida tur ir, bet nu kamoon, porcijas kā priekš zvirbuļiem, viena un tas pati pica reizem gadas ar pavisam citam sastavdaļām :D ēdienu ari lasikam mikrenēs silda, kkāds remdens nevis silts un tad vel dazas apkalpotājas vispār ar tukšu galvu vaj kasar viņām, ka vinas pieraXta visu uz pāpīra bet pectam 3x nak prasit kas jums tur bii kas jums tur bii. par ko tur vispār dzeramnauda jaatstaj ???!!! karoč dziivojat!
p.s.
Es ar krieviem ari nerunātu krieviski, tie jau vispār pribambasi ar vienu rievu
lasot sho teksu uzreiz var taalak nelasiit! Ja nokavee 2 min!!!Tad ir skaidrs kaads ir shis raksta autors!Ja ir iespeja nokavet darbu-izej kaut iepriekseja vakaraa jau no majam uz darb!
Stulba govs!!