Čili Pica
Chili picas restoraanos straadaa vieni vieniigi IDIOTI, neatkariigi no restoranu edreseem! Viesmiiles ir tik strupas ka pilniigi smiekli naak par vinjaam , apkalpošanas liimenis ir -10!!!!!!Pirmkaart jau viesmiile ir jaagaida apmeeram minuutes desmit, lai vispaar vareetu dabuut eedienkarti!!!!Ja es pasuutu teiksim koolu 0.5 tilpuma un atsevishkji vienu glaazi ar ledu, jo veelos koolu dzert ljoti aukstu, pasuutu salaatus un picu, tad kolu atnes man bez ledus un kopaa ar salaatiem, tas ir apmeeram peec minuteem 25-30, kad gandriiz jau esmu aizmidzis!!! viesmiile man nepajautaa vai veelos dzerienu uzreiz vai kopaa ar salaatiem , vinja man vienkaarshi atnes dzeerienu kopaa ar salaatiem, lai gan peec apkalposhanas buutiibas ja viesmiile nezin, ka es veelos dzeerienu uzreiz, tad vinjai ir arii mute , lai to atveeru un Man pajautaatu!!!! Kad ir atnesti salaati kopaa ar kolu, izskan no viesmiiles strups jautaajums:"Kur man likt picu???" Uz ko vinjai atbildu:Varbuut lai ljauj man notiesaat salaatus, tad lai aiznes tuksho salaatu shkjiivu un tad lai nes picu!!!! gandriiz aizmirsu, ledu neatnesa man viesmiile, jo redziet baarmene , kura 25 min leejam Man glaazee koolu, uzskatiija, ka iztikshu es bez ledus, Tie bija viesmiiles nodotie vaardi Man no baarmenes!!!!!
Комментарии (9)
Tam, ka šajās picērijās strādā npilnīgi idioti piekrītu un par to pārliecinājos šodien, kad kopā ar māsu pusdienojām. Kad paēdām, tad oficiante mums bija jāgaida kādas 20 minūtes, kautgan viņa staigāja apkārt un redzēja, ka esam paēdušas, pēctam sekoja jautājums vai vēlamies pasūtīt vēl kautko, kad atbildējām nē, nodomājam, ka atnesīs rēķinu, bet nē! Viņa pēc kādām 10 minūtēm atnāca un pajautāja vai ko vēl pasūtīsim un vai atnest rēķinu. Un protams rēķinu mēs sagaidījām pēc 9 minūtēm. Tā skaitās normāla apkalpošana?
Tas ir mārketings - stiept gumiju, lai cilvēki justos izsalkušāki un vairāk pasūtītu ;) !!
Es jau esmu pieradusi pati pateikt, lai saldējumu atnes pēc tam kad picu apēdīšu, jo savādāk var sanākt ka jādzer kokteilis, nevis jāēd saldējums, jo saldo pamanās atnest pirms picas :)
oi, šitas man viens no mīļākajiem jokiem. Mousy! Ja tu uz viesmīles jautājumu - vai Jūs kaut ko vēl vēlaties pasūtīt?- atbildi ar - Nē!-, tad kādēļ lai viņa tev nestu rēķinu? :D Rēķins ir jāpalūdz, nevis jāgaida, kad viesmīle lasīs tavas domas. ļoti bieži cilvēki paēd, vairs neko nepasūta, bet vēl ilgi sēž un pļāpā, filozofē, sapņo un tamlīdzīgi :)
Ja ko vēlies - jautā, viss ir ļoti vienkārši :)
Mmm-m, tas tiešām ir satriecoši, ka čili picā mūždien atnes kopā visus pasūtītos ēdienus, ja pats neiedomājies iepriekš pabrīdināt. Varu teikt tikai to, ka tas ir absolūti nepieņemami, ka ēdināšanas iestādē ar apkalpošanu pie galdiņiem, piemēram, desertu atnes kopā ar zupu vai jebkura cita kombinācija.. žēl, bet viņiem laikam nav neviena, kas pastāstītu par elementārām apkalpošanas pamatlietām..
Un ko tad Jūs te tik tizli spriediet... Būtu paši labak pastradajuši un tad saprastu... Man čili picā strādā laba draudzene un ir dzirdētas visādas lietas. Klienti tikai iedomājas, ka viesmīļi nav cilvēki un par viņiem var ņirgāties kā grib...piemēram atstājot 0, 01 santīmu, ar zemtekstu: "še tev par "labo" apkalpošanu!!!" Nu tad neatstājiet neko...Un par to ilgo gaidīšanu- ja viesmīlei ir jāapkalpo 6-7 galdiņi tad viņa ir pelnījusi kaut nedaudz Jūsu sapratnes.
Ir cilvēki, kuri ir pieraduši, ka viss krīt kā no gaisa(vecāki nopērk pārtiku, drābes, mašīnu iedod naudu izklaidēm utt.), taču viesmīļi nav no tiem, viņi ir tie, kuriem jāpacieš tādi iedomīgi "cilvēciņi".
Pag, pag...Derry, ja mana peļņa balstītos uz ""čajiem"", es pacenstos tos godam nopelnīt... Vienmēr atstāju pa virsu, pat ja ēdiens nav tīkams, jo ne jau oficiants to gatavoja, savukārt apkalpoja veikli un laipni... Un par to-ejiet paši pastrādājiet... tad neuzņemies to darbu, kuru neproti, vot!
Nu, uz chilli jau parasti iet tie, kas grib tur kadu stundu nosedet un izplapaties, pa vidu vel uzest kadu picu un ta.:) Pasniegsana un novaksana tiesam tada neerta reizem gadas.
Ja juus kkas neapmierina apkalposhanaa, vienmeer var pazvaniit uz atsauksmju taalruni vai aizsuutiit epastu uz attieciigaas piceerijas direktora e-pastkastiiti. Visi epasti ir pieejami cili picas maajas lapaa. Tas aiznems tieshi tik pat daudz laika, cik uzrakstiit komentaaru par drausmiigo apkalposhanu shinii vai jebkuraa citaa suudziibu lapaa:)
Naw tiesa tas, ka cili picaa nemaaca elementaarus apkalposhanas standartus-maaca, notiek seminaari un tiek paarbaudiitas viesmiilju zinaashanas. Diemzeel ne vienmeer var izkontroleet kaa viesmiile uzwedaas pie galdinja-taapeec vienmeer var pasaukt administratori vai vecaako viesmiili un izstaasttit sawu beedu-ticiet man, probleema tiek taalaak risinaata, par vinju netiek aizmirsts:)
Daļēji piekrītu iepriekšējam komentāram- vienmēr var pasaukt administratoru vai vecāko viesmīli. Pati strādāju šajā uzņēmumā jau gadus 4... Kontrolējot viesmīļu darbu, es redzu, ko viņš dara manā klātbūtnē, redzu, ko viņš dara pie galda, bet nedzirdu kā viņš runā ar klientiem, bieži vien nespēju izsekot tam, vai klients ir pabeidzis maltīti vai nē. Līdz ar to, ja paši klienti šo situāciju neapraksta- administrators lielāko ties par to nemaz neuzzina. Savukārt rakstīt un sūdzēties šeit- tas jau problēu nerisina... šaubos, ka kāds no darbiniekiem speciāli skatās šīs sūdzību lapas...
Par rēķiniem- tiešām- pajautājiet paši. Jo 90% gadījumu cilvēki, kas nāk ārpus pusdienu laika darba vietās stundu nopļāpā pie kafijas krūzītes un pēc tam nonāk pie secinājuma, ka varbūt mēs vēl kaut ko pasūtīsim. Mūsu viesmīļiem uzsvērti tiek atgādināts, ka mums ir jāpiedāvā klientam pasūtīt vēl un vēl, bet nekur nav teikts, ka mums būtu jāpiedāvā klientam rēķins. Manuprāt, tas pat vairāk atgādina to, ka mēs šo cilvēku cenšamies aizdzīt, nevis paturēt, kā klientu.