Čili Pica - Apkalpošana
Šodien apmeklēju ČILĪ PICĒRIJU, kas atrodās ZOOM, lielveikalā!hmmm-ko lai saka, apaklpošana ir, vai pareizāk sakot viņas nav!!!tātad-neviens mūs nesagaida, nesasveicinās...ok piedošu! bet tālāk-apsēdāmies, pāris min gaidījām ēdienkartes (bijām gandrīz vieni visā zālē) nu man bija kuponi...pienāca viesmīlis, (pat neatceros vai sasveicinaajaas), uzreiz cipa-nu juus pa kumoniem??? pat ēdienkartes galdā negribēja likt!, es teicu lai atstāj, viņš, protams, atstāja njaaa, tālāk seko labākais, esam gatavi izdarīt pasūtījumu-protams, vēl jāgaida, pasūtījām salātus, kuriem klāt tiek piedāvātas mērces, protams, nepiedāvāja merci...apkalpošana vai kā teikt sarunā mūsu starpā vnk nebija... es teiktu tā-sliktas komunikācijas prasmes šādā darbā strādājošiem cilvēkiem! pasūtījumā bija pankūkas ar tunci-netrūkst tas, ka viņas bija aukstas, no ārpuses mazliet apdegušas un jā, pankūkas dod pirms salātiem??? mani salāti vispār bija bez mērces!!! Nēesmu skandālu taisītājs, tāpēc visu noklusēju, un pats zinu kā ir strādāt šādā darbā, bet tomēr!Esmu apmeklējis daudzas čilī picas-cepuri nost Raiņa picērijai! vienmēr viss ir ok, un ja tā nav, tad viss tiek nokārtots! Tomēr ir viesmīlim jāskatās, kas viesiem tiek pasniegts, un vai ēdamais ir bijis garšīgs...TIK VIEN KĀ APRUNĀTIES UN KOMUNICēT AR KLIENTU...tas tiešām nav daudz, bet tas izsaka visu!!!
Комментарии (3)
njaa...man arii naacies piedziivot taadus "apkalpotaajus", varbuut ne gluzzi shajaa iestaadee bet visaa visumaa taad asuga patiessaam pastaav!
Zasunte v zopu svoi lepjo6ki!
zinaida..ti takaja agresivnaja...hatjelas tebja pajebatj ibe!