Centrālā Laboratorija - Slikts serviss, ņirgāšanās
06.12.2021 plkst 15:50 manam 3 gadus mazajam bērnam bija pieraksts Covid-19 analīžu nodošanai laboratorijā Jūrmalā, Slokas ielā 26.
Mūsu pieredze:
1. Ieradāmies 10 minūtes pirms pieraksta laika, ārā -12 grādi, rindā vairāki cilvēki, kuriem pieraksta laiks bija pirms mums. Vai tas ir normāli, ka klienti netiek brīdināti, ka ir iespēja stāvēt ārā un salt, mūsu gadījumā ilgāk par pusstundu?
2. Ieejot analīžu nodošanas konteinerā, uz jautājumu (laipnā formā) darbiniecei, kā nākas, ka ar mazu bērnu tik ilgi ir jāsalst ārā, sekoja atbilde, ka viņa nav vainīga, ka citi darbinieki "sabāzuši" vienādos laikos vairākus cilvēkus.
3. Analīžu nodošanas laikā darbiniece telefonā uz skaļo mikrofonu apspriež savas privātās lietas.
4. Protams, ka bērns ieraudājās, kad tika ņemtas analīzes. Kad mierināju bērnu, tad no darbinieces ļoti nejaukā tonī bija jānoklausās pārmetumi, ka pirms šīs procedūras bērns esot jāsagatvo, lai te nebļaustītos. Vai tā ir normāla klientu apkalpošanas prakse?
Es saprotu, ka daudzi ir noguruši un pārstrādājušies, bet ir taču kautkādi rāmji, kā var komunicēt.
Ja dienas garumā ir novērots, ka rindas jūtami kavējās un cilvēkiem ir jāstāv ārā salā, vai nebūtu tikai normāli par to informēt cilvēkus, kuri ir pierakstījušies?
Ieteikums citiem šīs filiāles apmeklētājiem:
Saģērbieties silti un apbruņojieties ar pacietību pret riebīgiem komentāriem!
Labvakar! Paldies, ka informējāt mūs par notikušo nepatīkamo incidentu Jūrmalas COVID-19 nodošanas punktā. Sakarā ar Jūsu sūdzību, Kvalitātes nodaļa veiks pārbaudi, lai noskaidrotu iemeslus šai situācijai. SIA "Centrālā laboratorija" vārdā atvainojos par darbinieces attieksmi un Jums un Jūsu bērnam sagādātajiem nepatīkamajiem pārdzīvojumiem.
Комментарии (1)
Migranti ar bērniem dzīvo mežā patstāvīgi bez iztikas līdzekļiem pajumtes un siltām drēbēm!Ko viņiem iesākt?