Centrālā Laboratorija - Attieksme pret klientiem
Šodien gribēju ar mazo (1,6g) nodot viņam analīzes. Ieejam laboratorijā, mums priekšā viena sieviete. Būtībā tukša laboratorija. Labi, mēs paņemam numuru un gaidām.
Mēs nogaidījām 30 min un aizgājām prom.
Man jautājums, kāpēc vispār ir jāņem numuri, ja tur darbiniekiem viss ir vienalga. Māsiņas, kurām būtu jābūt procedūru kabinetā, sēž pieņemšanā un pļāpā par teātriem un citiem pasākumiem un nedara savu darbu. Arī klientiem nav stundām laika sēdēt un gaidīt, kamēr darbinieces izdomās viņus pasaukt.
Комментарии (6)
Piecelties un uzdot šo jautājumu personālam, nevis sūdzības.lv lasītājam, nevarēji? Iespējams saņemtu ne tikai atbildi, bet arī tiktu paņemtas analīzes. Tāpat nav skaidra korelācija ar to sievieti, kas sēdēja pirms jums. Palika sēdot, iegāja uz 30min un ārā nenāca? Kāpēc vispār tika pieminēts šis cilvēks, ja stāsta turpinājumā tam nav lomas.
varbūt tiešām viņa neiznāca ārā...viņai kaut ko ņēma, bet "nenāca ārā"?
"Mēs nogaidījām 30 min" WOW šausmas, kaut kas neatliekams bija? Briesmas, bija nedaudz jāuzgaida.
Kā jūs zinat ka šim māsiņām ir jābūt procedūru telpā?tas ka virsvalks ir balts nenozīmē ka cilvēks ir ar medicīnisku izglītību.kurā tas bija labratorijas filiālē?CL ir atsevišķi nummuriņi bērnu analīzēm
Es vienreiz gaidīju 3h līdz ķirurgs mani pieņems kaut arī bija pieraksts. Kāpēc? Tāpēc ka viņam bija steidzama operācija jāveic un Tu nevari pagaidīt 30min
Kã nav kauna...katrs dara savu darbu.Bet jums bērns jãpieskata, nevis sūdzības jãraksta.Nesen biju Šarlotes CL...ļoti laipna apkalpošana(meite vãrdã Gunita)