Taxify - Slikts serviss
Nepatīkamākā pieredze ar braucienu, nezini kāda mašina atbrauks un vai šoferis nebūs iereibis. Zvanot uz apkalposanas dienestu, nav iespejams sazvanit 2 darba dienu laika.
Risinat vai kompenset atsakas, saprotu ka solijumi ir tikai marketinga gajieni.
Neiesaku nevenam, daudz labaka ir PANDA - cenas zina visi braucieni man izmaksaja vismaz eur 1 mazak.
Sveiki,
Atvainojamies, ka Jums bija negatīva pieredze ar Taxify.
Mēs izskatām katru sūdzību un atsauksmi, ko saņemam, jo Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs, un tas palīdz mums uzlabot servisa kvalitāti. Ja gadījumā neizdodas sazvanīt mūs pa telefona, lūdzu, sūtiet savu ziņu caur aplikāciju vai rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju un palīdzēt atrisināt problēmu.
Ar cieņu,
Taxify
Комментарии (6)
viņiem tak zvani nav, viņiem ir mobilā aplikācija, smuki ir klāt kā ātrā palīdzība, un šoferis nav iereibis, tik vienīgi nesēž pie stūres kā koka totēms, bet drošvien pieklājības robežās koķetē ieraugot foršas pasažiermeitenes...;-)
he, he, ja kartē nepietika naudas, tad gan būs ziņa no apkalpošanas nākamajā rītā :)
Nu nopietni ? :D
Te tak ir skaidri redzams, ka kāds tikko izveidots PANDAS trollis mēģina nomenot taxify :D Lūk PANDA reāli ir nesasniedzama tieši kad vajag ar aizvēstursko izsaukšanu pa tālruni. Un lūgums nezinātājus nedirst par taxify. Ja vajag ielikšu screenus no epasta. Izmantoju Taxfy vidēji 30x mēnesī. Un nē man nav nekāda sakara ar šo kompāniju, izsakos tikai kā klients ;)
Pandas reklāma?
Taxify jau izsaukšanas brīdī ir redzams, kāds auto būs.
Varbūt konkretizējiet savu sūdzību, izskatās, ka (neveiksmīgi) mēģināt reklamēt pandas.