www.sudzibas.lv Bolt Maldinoša informācija reklāmās

Taxify - Maldinoša informācija reklāmās

Reklāmās taxify aktīvi ziņoja, ka atgriezīs naudu ja klients nebūs apmierināts ar sniegto pakalpojumu. Šī informācija ir nepatiesa un patērētāju maldinoša.

Pirmajos 6 braucienos viss gāja lieliski, bet īsi pēc izmaiņām aplikācijā gadījās nepatīkama situācija kur vadītājs ieradās 4x vēlāk kā norādīts aplikācijā un - pretējā pusē lielai ielai (ar tramvaja sliedēm pa vidu), kaut gan izsaukumā varēja skaidri redzēt kurā pusē ir vajadzīgs. Jānorāda, ka braucot pretējā virzienā ceļš uz galamērķi sanāktu būtiski garāks. Taxi tika izsaukts jo kājas traumas dēļ bija grūti pārvietoties un redzēt taxi mašīnas nr. pāri ielai nebija iespējams.

Pēc šīs pieredzes aizrakstīju Taxify aprakstot situāciju un lūdzot atlīdzināt naudu par braucienu ilgās gaidīšanas dēļ.

Taxify izvairījās no atbildes pēc būtības, atteicās atzīt jebkādu vainu un atteicās atmaksāt naudu par braucienu. Pēc nedēļas saņēmu automātisku epastu ar jautājumu novērtēt sniegto atbalstu. Norādīju ka problēma netika atrisināta. Kopš tā laika (pusgads) neesmu saņēmusi nekādu ziņu un neesmu izmantojusi Taxify pakalpojumus.

Ответ от Taxify Latvija 02.11.2017

Labdien,

Atvainojamies, ka Jums bija negatīva pieredze ar Taxify.

Aplikācijā pie informācijas par vadītāju Jūs varat redzēt arī attiecīgā vadītāja telefona numuru. Gadījumos, ja vadītājs apstājies nepareizā vietā vai, ja vēlaties, lai piebrauc tuvāk, Jūs varat viņam piezvanīt, lai precizētu atrašanās vietu.

Paldies, ka ziņojāt mums par šādu pieredzi. Visas sūdzības tiek izskatītas un atbilstoši risinātas. Tā kā šis atgadījums bija pusgadu atpakaļ, tad mums šobrīd ir grūti atrast konkrēto gadījumu, lai izskatītu to vēlreiz un saprastu, kāda bija situācija. Lūdzu, rakstiet uz mūsu klientu atbalsta centru [slēpt]@taxify.eu), lai varam precizēt detaļas.

Ceram, ka dosiet Taxify vēl vienu iespēju.

Ar cieņu,
Taxify

Дополнено Una33 04.11.2017

Pilnīgi visa informācija kas ir minēta šajā sūdzībā tika nosūtīta Taxify. Ja jūs nopietni izskatat sūdzības tikai pēc to parādīšanās internetā, tas daudz ko pasaka par uzņēmumu.

Štrunts par tiem 5 EUR, bet nevajag atklāti maldināt reklāmās. Pie kam, kāda tieši ir jēga no sarunas novērtēšanas opcijas, ja novērtējot ar 1* un ierakstot komentārā ka problēma netika atrisināta, netiek saņemta nekāda atbilde?

E-pasta nosaukums bija "Taxify kavēšanās". Ja šī ir reta problēma, gan jau atradīsiet un varēsiet man atbildēt e-pastā. Ja nē - nu tad jau skaidrs ka būtiska kavēšanās ir norma :)

U

Комментарии (4)

Dainis 02.11.2017

Un jums savu pēcpusi bija tik grūti pārnest pāri ielai?

C critical thinker 02.11.2017

uzbraukt te nereti vajag, bet pa tēmu... 'kājas trauma' Tev neko neizsaka?

Dainis 02.11.2017

Tev taisnība, palaidu garām, atvainojos raksta autoram!

U Una33 02.11.2017

Atvainošanās pieņemta! Kājas problēma arī bija iemesls kādēļ izsaucu taxi un tādēļ arī neadekvāti ilgā gaidīšana nokaitināja. Taxi bija ļoti netālu un sastrēgumi nekādi, vai nu aplikācijā kaut kas nenostrādāja, vai arī vadītājs izbrauca krietni pēc izsaukuma saņemšanas. Ja būtu sākotnēji zināms reālais ierašanās laiks, būtu izvēlējusies citu firmu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы