Taxify - Izsaukums
Labdien! Vakar 3 reizes biju saukusi taksi. Vienu reizi šoferis atteicas braukt uz izsaukuma punktu. Otrais šoferis teica ka parāk tālu un tāpēc nebrauks tik tālu (Rumbula) . Trešais šoferis atbrauca uz izsaukumu, bet kamēr atvadījos no kolegja, šoferis paņema un vnk degunpriekša aizbrauca! Un tagad man ir bloķēts konts jūsu taksi līdz 16 datumam, jo visi trīs uzrakstīja ka "klients neierādas".
Vispār jūsu servisa kvalitāte, un darbinieku loks arī ļoti klibo! Jums mazliet vairāk jāskatās uz cilvēkiem ko ņemat darba! Nerunāju jau par to, ka viņi izmanto nenormatīvo leksiku! ;! ;
Labdien,
Atvainojamies, ka Jums ir bijusi negatīva pieredze.
Lai apskatītu konkrētos izsaukumus, lūdzu, atsūtiet telefona nr., ar kuru esat reģistrējusies Taxify, kā arī izsaukuma laiku uz [email protected], lai varam noskaidrot situāciju un Jums palīdzēt.
Ar cieņu,
Taxify
Комментарии (4)
taa iet,ka tik ilgi "atvadaas no koleegja!"
Visiem jau sen zināms, ka taxify ir kreisais kantoris, kurā jebkurš, kuram pat nav derīgas vadītāja apliecības, var kļūt par šoferi. Taxify nav darbinieku atlases, tur tiešām jebkurš Fedja vai Ļoha ar 2 promilēm izelpā var tikt pie sava amata. Izmantojiet uzticamus pārvadātājus, ar kvalitatīvu servisu. Sūdzība diezgan bezjēdzīga, ņemot vērā, ka šo nozari neviens tā īsti vēl joprojām neregulē.
Un kas ir tie uzticamie pārvadātāji, izklausies pēc taxify konkurenta, bārstot melīgus apgalvojumus.
Var just, ka Pandas darbinieki pārgājuši :D