www.sudzibas.lv Bolt Slikts serviss

Bolt taxi - Slikts serviss

Bolt naktī pietrūkst taksistu. Bieži atnāk īsziņa, ka nav pieejama neviena mašīna. Taksisti godīgi atbild, ka pa nakti braukt nav izdevīgi un arī ekonomiskā klase viņiem nav izdevīga. Bolt vadība, vai jums vispār klientus vajag? Vai arī jums vienalga? Risināt kaut ko vajadzētu, jo saistībā ar lokdaunu daļai cilvēku darbs sākas ļoti agri, reāli naktī, lai līdz mājsēdei 20.00 var paspēt visu izdarīt. Zinu, ka degviela dārga, bet klienti pie tā nav vainīgi.

03.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (15)

2 2marts 03.11.2021

Ne jau Bolt taxi ir vainīgs, bet paši klienti.
Kad būsiet gatavi maksāt, tad būs arī taxisti, bet kamēr gribēsiet pa pusvelti braukāties nekas nemainīsies.
Gribi braukt tad esi arī gatavs maksāt

A angrywoman 03.11.2021

Tak cilvēki ir gatavi maksāt! Nav jau kam maksāt!

A angrywoman 03.11.2021

Tak nemaz nepiedāvā pa nakti dārgos takšus. Nav piedāvājuma, nav arī iespējas samaksāt un aizbraukt.

A angrywoman 03.11.2021

Man vienalga, cik maksā. Ja ir raksis, esmu maksājusi arī pa dārgo, lai tikai uz darbu paspētu.

A angrywoman 03.11.2021

Kas tā par loģiku uzbraukt klientiem? Tad paceļat venu un normālu servisu piedāvājiet!

A angrywoman 03.11.2021

Attieksmes dēļ pat pa lēto vairs negribas braukt. Es maksāju par servisu un attieksmi, bet ja pat pa dārgo cenu ir slikts serviss, nu tad man tas nav vajadzīgs.

A angrywoman 03.11.2021

Tad paceliet cenas, lai cilvēki var aplikācijā samaksāt un tikt, kur viņiem vajag!

A angrywoman 03.11.2021

Tas komentārs vairāk vadībai domāts, lai aprēķina visu tā, lai normālu servisu var nodrošināt, arī kad degviela sadārdzinās. Runa nav par cenu.

A angrywoman 03.11.2021
Slikts serviss

Ļoti laicīgi pieteikts taksis (pieteikts dienu iepriekš) naktī pēdējā minūtē pirms izbraukšanas piezvana un pasaka, ka neesot izdevīgi pie manis braukt, jo pārāk daudz kilometri jābrauc un man jāmeklē cits taksis. Nu tad nestrādājiet par taksistiem, ja jums nav izdevīgi! Nečakarējiet klientus. Vai vismaz neapstipriniet to neizdevīgo braucienu. Nevar neko saplānot, ja pēdējā brīdī atsaka. Klienti nav vainīgi, ka degviela ir dārga! Labāk lietū pa nakti iešu ar kājām uz darbu, vismaz varēšu rēķināties ar konkrētu ierašanās laiku! Paldies citam taksistam, kurš bez iebildumiem atbrauca pie manis to pašu attālumu. Atā Bolt, par vienu klientu mazāk. Plus sliktas atsauksmes par jūsu servisu maniem draugiem un radiem.

S Sudzibas.lv Admin 03.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A angrywoman 03.11.2021

Tad nepieņemat pasūtījumus, ja nevarat izpildīt!

G Gulbenietis 03.11.2021

Jeba*j, tu dusmīga. Redzi, nezinu, kā LV, bet Krievijā daudzas aplikācijas uzreiz nerāda pilnu brauciena info, bet tikai tad, kad jau esi pieņēmis pasūtījumu. Pietam lv klienti tevi par tā jau lēto ceļu vēl čakarē. Tev vajadzēja nevis gudrināties komentāros, bet paprasīt taksistam viņa ciparu un braukt. Neesi tu gatava maksāt, ja jau sarunāt neprati! Normāls taksis nedrīkst maksāt lētāk par autobusu, ja brauc četratā.

A angrywoman 03.11.2021

Darbs maksā, tāpēc vajag cair aplikāciju.

Good Intentions 04.11.2021

Viņi saka taisnību, ka nav izdevīgi pat ar visām augstājām cenām. Boltam nebūs ne silts, ne auksts dēļ dažiem klientiem, kas var pat būt mērams simtos. Atskaitot aplikācijas ir arī tel. numuri protams cenas attiecīgas. Par darbu runājot ir tāda lieta, kā pašapliecinājums.

Good Intentions 04.11.2021

Starpcitu gribu vainot, tad vaino valdību par to ka kompānijām apgrūtināja dzīvi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы