Bolt - Slikts serviss un naudas krāpšana
Šodien izsaucās Bolt taksometru. Gaidījām diezgan ilgi, bet sagaidījām. Pirmais jau šoferis ar ļoti augstu toni pārmeta ka viņa navigācija rāda citu apstāšanās punktu, kaut gan mēs gaidījām tieši pie nosauktās adreses. Galapunktā skaitītājs rādīja ka jāmaksā 6.25 eiro. Šoferis steidzīgi izslēdz un prasa 7.80. Tiklīdz palūdzu čeku, pietika ar 6.25. Esmu ļoti neapmierināta ar servisu un attieksmi pret klientu. Tā pat uzskatu ka šoferis centās no manis izspiest naudu. Liels fui šai kompānijai! Nekad vairs neizmantošu šo firmu un noteikti nevienam ne ieteikšu.
Комментарии (5)
Pati Bolt kompanija šeit nav vainīga, jums šajā gadijumā jāliek sliktu atzīmi vadītājam un iespējams jāraksta sūdzību uz vadītāju par naudas izspiešanas meģinājumu.
Ir gan vainīga, viņi nereaģē uz šādiem ziņojumiem. Kāpēc Yandex nekas tāds nenotiek, tur pat vadītājām neienāk galvā paprasīt lielāku summu, bet šeit, pašos Bolt noteikumos, ir iekšā visāda pļarza, kas ļauj vadītājiem cenas noteikšanai pieiet "radoši". Lūk arī rezultāts.
Es domāju ka kompānija tomēr ir atbildīga, jo viņi pieņem darbiniekus un katram ir kaut kādi nosacījumi pēc kādiem strādā.
Sirina, Bolt ir tikai serviss-starpnieks, taksisti nav Bolt darbinieki - parsvarā viņi ir pašnodarbinātās personas vai citu taksometru darbinieki. Jebkurš kuram ir savs auto var piereģistrēties tur un taksot, tāda tā ir ideja un līdz ar to ir jāpieņem dažādi riski. Ja negribās riskēt tad labāk braukt ar īsto taksometru, parasti tur ir stingrāka kontrole.
Es arī neizmantoju - negatavojos tērēt savu laiku diskusijās ar "atraktīvajiem" vadītājiem par cenu un tās veidošanās mehānismiem un noteikumu interpretāciju. Lai iet nah...