Bolt - Slikts serviss
Ja domājat par šoferi vai nē, tad šī ziņa ir domāta jums.
Bolts no katra pasūtījuma ņem komisijas maksu 31% apmērā, no kuras arī jāmaksā nodoklis 10 līdz 30% apmērā atkarībā no tā, kuru grāmatvedi atrodat.
Ja strādāsi īrē, saņemsi 20-30%, tas ir, nopelnot 1000 uz vienu pieteikumu, saņemsi tikai 300 eiro.
Ja jums ir savs auto, tad no katra pasūtījuma jūsu ienākumi ir aptuveni līdz 30%.
Jūs pastāvīgi remontēsit savu automašīnu, jo ceļi ir slikti.
Varēsiet nopelnīt tikai pārtikai un remontam. Ir ārkārtīgi grūti kaut ko atlikt.
Bikses turēšana prasīs 8-10 stundas, un, ja gribi kaut ko nopelnīt, jāstrādā 14 stundas diennaktī, katru dienu, bez brīvām dienām.
Ik pēc 3 nedēļām jums ir jāiegādājas cita licence un apdrošināšana.
Licence ir 160 eiro mēnesī un apdrošināšana katram atšķirīga, bet vidēji 100-200 eiro.
Nostrādāju 5 mēnešus, daudz nervu tika iztērēts, daudz neadekvātu rupju klientu, kas aizcirta durvis un uzvedas negatīvi. Bojāta mana mašīna, nāksies restaurēt, iekšpuse un ārpuse noskrāpēta ar koferiem.
Ja gribi visu laiku strādāt un neko dzīvē neredzēt, tad taksis ir domāts tev. Gandrīz visiem taksometru vadītājiem nekad nav naudas, un tas nav noslēpums, vienkārši darbs ir tāds, ka nauda pastāvīgi ir apgrozībā, automašīnā, remontā utt.
Комментарии (13)
Sūdzība ir par Bolt vai par savu grūto dzīvi? No bolt puses informācija par samaksu un nosacijumiem netiek slēpta un tā ir tava izvēle piekrist un strādāt vai nē.
Tāpēc, kad ir sludinājumi facebookā bolt taxistiem, sola nereālas algas uz rokām, kuras 24h diennaktī strādājot, nevar nopelnīt.
pričom te feisbuks? Līgumā ko tu parakstiji par summām ir viss rakstīts līdz pēdējam sīkumam.
Ja fima un tās pārstāvji mēģina ar viltu piesaistīt darbiniekus, tad tā arī ir krāpniecība. Nemuhļītu, nebūtu sūdzību.
Kurā brīdī ir krāpniecība? Krāpniecibas sastāvs kāds? Parādi kautvienu Bolt sludinājumu kur tiek ar viltu piesaistīti darbinieki? Tieši Bolt nevis starpnieku sludinājumi ar ko ir pārbāzts interenets.
Atkal mazu bērnu atmazkas. Starpnieki darbojas firmas interesēs un tas viss tiek no firmas puses uzraudzīts. Ja firmai nepatiktu, sen jau nekā tāda nebūtu. Gan jau tev iedos saldējumam 50 centus, par tādu labu aizstāvību.
Kas tev "mēģina ar viltu piesaistīt darbiniekus"? Darbā tu piesakies atbilstoši tam, kas atrunāts darba līgumā- algas, nodokļi, licences utt. nevis pēc kauit kādas FB reklāmas. Nekas netik slēpts, vajag tikai izlasīt, uz ko tu pats paraksties. Jā, varbūt neko nesanāk iekrāt un Bolts pievāc lielāko daļu, bet nu tādi viņi ir.
Ja uzskati, ka krāpniecība, tad pierādījumus rokā un uz tiesu!
Tur jau tā lieta ka neviens neko negrib izlasīt un saprast. Gan jau soiģoit. Kad galā ir rezultāts tad sākas vaimanas, kā tad tā... Braucu ar taksi pāris reizes gadā. Pa ceļam vienmēr apjautājos, kā ir? Var ar šo nopelnīt? Un var nopelnīt.. ne jau miljonus. Tikai vajag saprast visu to sistēmu, izdomāt savu variantu labāko un strādāt. STRĀDĀT vajag. Šeit es domāju vairāk ar galvu nevis ar pedāli...
"Pierādījumus rokā un uz tiesu" pokemonam, pokemona domāšana.
Tieši par to jau rakstiju , ka līguma nosacijumos viss ir atrunāts, turklāt šeit jāpiebilst , ka ir jābūt pilnīgam zābakam lai neiedziļinātos šajā līgumā un vispār nosacijumos. Jo par to ka bolt īsti neko nevar nopelnīt ir dzirdējuši pilnīgi visi kam nav pat nekāda sakara ar taksista darbu.
Lai gan piekritu ka bolt ir lohu kantoris un krapnieku kantoris ar sliktu customer service, bet te tu esi uzbūris ainu kas ne visiem atbilst.
1. Es nezinu kurs kādam gràmatvedim atdod 30% tad tu esi lohs vienkārši.
Standarta taxe paziņa teica 10%
Un principa pat tur ir varianti
Tev nav nekāds nodoklis jāmaksā kamēr neņem dividendes arā no SIA, vēl teorētiski ir variants to sia likvidēt kad pienšk laiks :) tas tā pārdomām...
Es 40k km nobraucu ar taksi gan darba gan īrētu auto
Ja auto normāls nekas īpaši neplīst bet nu ar 300 eur uz 10k km jārēķinās kas nav daudz nobraucot 10k km tev neto vajadzetu būt tuvu 4k mēnesī
Plus bolt maksa par reklāmu uz auto kas var pat 12% sasniegt bet tur jābrauc vèl ar kādu pārinieku.
Man no 6000klientiem pat naktī ļoti reti tràpījās kāds slikts rupjš klients no tā apjoma tikai normāli kā pāris arī izvēmās :D viens aizmiga auto saucu policiju 2 īpaši debilas bābas atceros bet nu tas ar viss, par vemšanu tika iekasēta sāpju nauda ar, ta ka principā pofig. Ir pelnīts pat 3k mēnesī stradajot ar plānu bet tie kas sēź un kūko dārgajos tarifos tiem jā jāsarauj bikses :) un brauc ar 2l dīzeļiem. Un pa dienu un viens un maksā neizdevīgus plānus. Pedeja laika skatos man paziņam pa dienu ar iet ok janvaris gan bija slikts.
Un vispār tik idiotiski sūdzēties. Nu ja te nevar nopelnīt tad nestrādā un viss tik vienkārši tas ir. Ej prom brauc ar busu brauc uz vāciju taisi savu aplikāciju vai citu biznesu. Neviens tev pistoli pie galvas neliek un nelūdzas tur braukt :)
Katrā ziņā neesmu te bolt advokāts man ir viena grandioza sūdzība par viniem kā viņi ar krāpniekiem sadarbojas bet tas mazliet vēlāk.
Tas pats ir amzinti lasit tie kas sūdzas ārzemēs par uber. Nu nestrādā un viss ej prom kur problēma. Būs mazāk šoferu cenas ies uz augšu. Mēs dzivojam brīvā kapitālismā nepatīk kas nedari to viss.
Taisi savu aplikāciju ej runā ar visiem rīgas taksistiem taisām augšā savu aplikāciju. Bolt ir monopolisti un dara ko grib un tas jau no šoferiem atkarīgs vai kā aitas locīsimies viņu priekšā.
Par grāmatvedi piekrītu. Ja viņam apgrozījums ir ap 1k, tad 10 % ir 100 eur. 30 % jau ir kosmoss.
Pa 5 mēnešiem sajāt mašīnu, to vēl vajag prast. Ja uz ceļa ir bedre, nav viņā jāteš iekšā, ir opcija samazināt ātrumu, apbraukt galu galā.