Bolt - Slikts Serviss
Viss sākās ar to, ka biju esošais klients bolt jau vairākus gadus.
Nesen nolēmu reģistrēties bolt drive pakalpojumos, pievienoju visus nepieciešamos personu apliecinošus dokumentus un gaidīju kad mans profils tiks verificēts.
Diemžēl bolt aplikācija atteica manu verifikāciju un lūdza lai es sazinos ar atbalsta dienestu. Esmu to izdarījis, bet korrektu atbildi nesaņēmu, un mans pieteikums bija aizvērts.
Tā kā problēma netika atrisināta vērsos vēl reiz uz atbalsta dienestu bolt aplikācijā, kur saņēmu sekojošu atbildi: "jūsu verifikācija ir atcelta, nevajag mums visu laiku rakstīt" un pēc neilga laika mans profils tika galīgi nobloķēts, iespējas ieiet aplikācijā vairs nav iespējams.
Vēlāk nolēmu sazināties ar Bolt pārstāvjiem caur e-pastu. Tur arī nekādas palīdzības nesaņēmu, atbilde tikai viena: "profils tika bloķēts sakarā ar neregulārām darbībām. Tā atbloķēšana nebūs iespējama "
gribu pieminēt, ka izmantojot Bolt aplikāciju tur iepriekš vajadzēja pievienot visu personīgo informāciju: tālrunis, e-pasts, personu apliecinošs dokuments (e-id) , tiesības, maksājuma karte. Un kas to lai zin kur šī informācija var nokļut tālāk.
Žēl ka bolt Latvija tā vienkārši var zaudēt savus klientus un pat nemēģināt tiem palīdzēt.
Комментарии (3)
Jūs esat krievs, tur tā problēma
Un tu muļķa (neceļas roka rakstīt ar lielo burtu) latvietis...
Pēc gramatikas pat neprasās lielo burtu. Bet kapēc muļķa, nesaprotu.