Bolt - Slikts serviss
Šodien ap 20:00 pasūtījām Hasana kebabs (Valdemāra 37). Ēdiens tika atvests auksts un vienā no platēm bija mats. Tika zvanīts uz Hasana kebab un izteikta sūdzība par matu un auksto ēdienu uz ko tika atbildēts, ka kurjers bija nokavējis apmēram 15min, arī navigācija tika manīts, ka kurjers bija iegriezies DUS kas nebija pa ceļam. Bolt support, jau kādu stundu neatbild, vakariņas neizdevās.
Комментарии (7)
Bilde
Bolt ir starpnieks. Tas ir apmēram tā- kaimiņiene palūdz Jūs nopirkt priekš viņas kaut ko veikalā, kas ir iepakots un nav caurredzams. Kaimiņiene konstatē kādu paviršību un, opiņā, bļauj uz Jums un pataisa Jūs par vainīgo, jo taču Jūs šo lietu viņai atnesāt/atvedāt. Vai Jūs personīgi jutīsities vainīgs? Domāju, ka nē. Par DUS neko nesaku, varbūt kurjeram vajadzēja ieliet degvielu automašīnā, kā rezultātā ēdiens bija auksts. Vienmēr ir iespēja ēdienu uzsildīt. Jūs rīkojāties pareizi, sazinoties ar Hesana kebabs, tikai viņi un vienīgi viņi atbild par šo matu. Patīkami nav, piekrītu.
Blakus tam DUS atrodas Hesburger, saņemot savu ēdienu, redzēju,ka kurjeram maisā vēl bija piegāde. Hasan kebab atbildēja, ka kurjers jau bija nokavējis saņemšanu kādas 15min un pēc tam vēl bija iegriezies DUS (tas bija iemesls tam,ka ēdiens bija auksts) Hasan teica, ka nevar palīdzēt un lai sazinos ar Bolt (tapēc arī sūdzība ir adresēta) un Bolt tagad atbildēja, ka sūdzību saņēma un naudu atgriezīs 14 dienu laikā. Paldies Bolt Darbiniecei!
Tāpēc kurjeram arī ir termo somas, lai ēdienu piegādātu siltu, ja nebijāt viņam vienīgais, tad jā, pa to laiku, ēdiens varēja atdzist. Par matu fuj.
Sapratu un atvainojos. Sūdzība pret Bolt ir pamatota (neesmu darbinieks nevienā no šiem uzņēmumiem). Jauku vakaru un ceru, viss atrisināsies Jūsu labā.
Pakrāj naudiņu, kādus 40€ vismaz, nopērc mikroviļņu krāsni un uzsildi ēdienu.
fuuuuuuuuuuu