www.sudzibas.lv Bolt Nepieņemama apkalpošana

Bolt - Nepieņemama apkalpošana

2025. gada 03. februāra vakarā pasūtījām BOLT taksi. Mēs bijām trīs pasažieri, līdzi bija 2 koferi un mugursomas.
Pirmkārt vadītājs neiebrauca autoostas stāvlaukumā, bet gan ceļa malā, kā arī nesasveicinājās. Atverot bagāžnieku, diemžēl, nācās konstatēt, ka tas ir praktiski pilns! Vadītājs sabīdīja bērnu sēdeklīti, mums izdevās ielikt vienu koferi, bet otru pusi bagāžnieka aizņēma lielā zilā WOLT produktu piegādes soma!
Rezultātā mums nācās koferi un visas somas turēt klēpī. Par sagādātajām neērtībām vadītājs pat neatvainojās, tikai smīnēja skatoties kā mēs ar mokām ar visām mantām mēģinam ierāpties mašīnā.
Esmu ļoti bieši lietojusi BOLT pakalpojumus, kas tāds prātam neaptverams notika pirmo reizi!
Iekāpšana notika autoostā, līdz ar ko manus vārdus var apstiprināt tuvumā esošās vairākas video kameras.

7 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (4)

K krāslavietiss 5 ч назад

Normālā gadījumā, ir jābrīdina iepriekš, ka būs daudz mantu un citās valstīs tam pat ir atsevišķi tarifi. Aizrādījums par ēdiena somu un bērnu sēdekli, kuri aizņēma vietu, ir nevietā.

Cūkurgailis 3 ч назад

Pats esi nevietā. Tas nav ar mūsu kultūru saderīgi pagaidām. Sanāk, klienti traucē vadītāja personīgās darīšanas kārtot

K krāslavietiss 3 ч назад

Tās mantas vajadzīgas, lai veiktu darba pienākumos, puika.

Cūkurgailis 3 ч назад

Ja kas, ir pats tāds seriāls "Šis taksists te vairs nestrādās"

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы