Bolt - Nepieņemama apkalpošana
2025. gada 03. februāra vakarā pasūtījām BOLT taksi. Mēs bijām trīs pasažieri, līdzi bija 2 koferi un mugursomas.
Pirmkārt vadītājs neiebrauca autoostas stāvlaukumā, bet gan ceļa malā, kā arī nesasveicinājās. Atverot bagāžnieku, diemžēl, nācās konstatēt, ka tas ir praktiski pilns! Vadītājs sabīdīja bērnu sēdeklīti, mums izdevās ielikt vienu koferi, bet otru pusi bagāžnieka aizņēma lielā zilā WOLT produktu piegādes soma!
Rezultātā mums nācās koferi un visas somas turēt klēpī. Par sagādātajām neērtībām vadītājs pat neatvainojās, tikai smīnēja skatoties kā mēs ar mokām ar visām mantām mēģinam ierāpties mašīnā.
Esmu ļoti bieši lietojusi BOLT pakalpojumus, kas tāds prātam neaptverams notika pirmo reizi!
Iekāpšana notika autoostā, līdz ar ko manus vārdus var apstiprināt tuvumā esošās vairākas video kameras.
Комментарии (4)
Normālā gadījumā, ir jābrīdina iepriekš, ka būs daudz mantu un citās valstīs tam pat ir atsevišķi tarifi. Aizrādījums par ēdiena somu un bērnu sēdekli, kuri aizņēma vietu, ir nevietā.
Pats esi nevietā. Tas nav ar mūsu kultūru saderīgi pagaidām. Sanāk, klienti traucē vadītāja personīgās darīšanas kārtot
Tās mantas vajadzīgas, lai veiktu darba pienākumos, puika.
Ja kas, ir pats tāds seriāls "Šis taksists te vairs nestrādās"