Bolt - Nebrīdinot pielieto paaugstinātus tarifus par pakalpojumu.
Nolīgu kompānijas bolt taksometru. Operātors nebrīdināja par jebkādu maksas palielinājumu par braucienu.
Brauciena beigās šoferis informēja, ka pielieto koeficientu 1.7 un neskatoties uz skaitītāja rādījumu pieprasīja samaksu.
Neieteiktu izmantot šīs kompānijas pakalpojumus!
Labdien,
Mums ir žēl dzirdēt, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze.
Jebkuru problēmsituāciju gadījumā aicinām sazināties ar Bolt klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai uz [email protected], lai varam izskatīt konkrēto situāciju un Jums palīdzēt.
Ar cieņu,
Bolt
Комментарии (3)
Gan jau šoferis pastāstīja kādēļ?
Izmanto yandex. Tur maksāsi tik daudz, cik rakstīts lietotne. Ne pirmo reizi jau redzu ņuņas. Dzīve cilvēkus nemāca...
Es deļ tādiem faķīriem nebraucu ar Boltu, jo man nav ne mazākās velmes strīdēties par kaut kādiem mistiskiem koeficientiem.
Savukārt atbalstam tikai vienmēr viena standarta atbilde - mums žēl, ka jums tāda pieredze un nekas nemainās. Varētu padomāt, ka tā ir pasažieru vaina, ka viņiem lūk "tāda pieredze".