Bolt - Ļoti slikts serviss
Situācija notiek 30.12.2022. Es esmu kurjers. Pēc tā, kad 22: 36 paņēmu pasūtījumu no Mc donald's restorāna Gunāra Astras ielā. 22: 40 es biju jau pie klienta mājas. (tāpēc, ka netālu 200m+-) . Kādas minūtes 10 es centos zvanīt klientei, jo viņai dzīvokļa numura vietā rakstīts (zvanīt, zvanīt). Vispār nekādas informācijas kods, dzīvoklis, kura kāpņu telpa - vispār nekā tikai mājas numurs. Tā kā klientei telefons neatbild, es rakstu klientu atbalstam 22: 51, a tur izskatās, ka ka visi nolikušies gulēt, jo vispār nekāda atbilde nesekoja stundas divas, ne no klientes, ne no atbalsta komandas. Un tu kā idi*** gandrīz divas stundas stāvi ārā un salsti, jo nezini ko darīt. Beigās nospļāvos un aizbraucu mājās gulēt. No rīta pamostos un skatos to, ka tomēr atbildēja, tik jautājums pēc cik Ilga laika! 2: 37 tas nozīmē, ka es droši varēju tur vēl stāvēt nosalt, un tad sagaidītu atbildi. Un kompensācija par ilgo gaidīšanu: pielika pie pasūtījuma 0,80€ p***c vienkārši.
Комментарии (5)
Cik vajag sevi nemīlēt, lai 2 stundas gaidītu. Ņem piemēru no pasta kurjeriem - neatbild, tad visu gaišu.
Nu bāc, dumšs vai? Paņem to McDonalds figņu līdzi mājās, un apēd pats!
Reizi gadā jau var, nenomirsi! Nau jau tā ka tā ķīmija negaršīga! :-D
Es vel saprastu ja "šūmētos" ar kaukādu "Vkusno i tochka" (Krievijā, naturalizētais McDonalds) pasūtijumu, bet nu šitos mūsējos tak var ēst!
Šādi kurjeri, kā Jūs jāmet ārā, kuri neprot izlasīt noteikumus, pie tam pirms nedēļas atnāca noteikumu atjauninājums uz e-pastu. Kas tajos teikts? 3x 10 minūšu laikā jāzvana klientam, ja klients neatbild. Jāraksta atbalsta komandai, paralēli pēc 10 minūtēm jāpabeidz piegāde un jāturpina darboties vai jāiziet offline, ja tas bija plānots, kā arī ēdiens (jāutilizē, pēc saviem uzskatiem) vēderā vai miskastē.
Tekstam jābūt šādam, nogaidīju 10 minūtes, klients pasūtījumu nav saņēmis, jo neizgāja ārā. 3x zvanīts, pasūtījums pabeigts un utilizēts.
Velokurjers šādos laika apstākļos? S***gi jums...