Bolt - Krāpšana , slikts serviss
Pirmo reizi ielādēju bolt aplikāciju, dabūju atlaižu kodu kas sniedza man bezmaksas braucienu līdz 5 eiro, to izmantoju uzreiz lai aizbrauktu uz mājām kas bija netālu. Kad bolt mājaslapā ierakstīju savu dzīvesvietu cena bija 4.60 eiro, izsaucu taxi kurš dīvainā kārtā brauca par man nezināmiem ceļiem. Kad viņš mani atveda viņš man lika samaksāt 6.50 kuri man nebija, es viņam teicu ka pirms apstiprināju bolt man rādijās 4.60 un man bija atlaižu kods kurš man dod braucienu līdz 5 eiro uz kuru viņš man atbildēja: es nestrādāju bolt, man vienalga kas ir tajā aplikācija, man ir vajadzīgi 6,50. Sarunāju ka atdošu naudu pēc dienas. Ko man darīt? Nejūtos apmierināts ar to ka man ir jāmaksā 6.50 kuri uzradās no zila gaisa
Labdien,
Atvainojamies par nepatīkamo atgadījumu.
Ja gadās problēmsituācija, lūdzam sazināties ar Bolt klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt šo gadījumu un palīdzēt.
Ar cieņu,
Bolt
Комментарии (5)
Ko dariit? ir jaasazinaas ar kompaaniju un jaanoskaidro pasham un samaksaat taxistam, kura vaina tur arii nav !
Ko nozīmē , ka sarunāji atdot pēc dienas. Rīt vadītājs piebrauks pakaļ naudai un gaidīs , kad iziesi un samaksāsi viņam ? Nu nu sasmīdināji.
Bolt's ir starptautisks brends un viņu vietā es neļautu visādiem viltīgiem un zaglīgiem taksistiem to čakarēt. Pirmajā reizē brīdinājums otrajā no sistēmas ārā un lai brauc ar Pandu, ja nemāk sniegt atbilstošu servis un pasažieriem nav jāklausās visādā pārgudrā par to, ka viņš vispār nezina, kas tā par cenu un kas ta par aplikāciju un kādas vēl tur atlaides.
Ja Bolt's necīnīsies ar šādām parādībām viņa pakalpojumus pārstās izmantot un kāds jauns tirgus spēlētājas viņus aizsūtīts uz "kapsētu".
Bolt vaditajs Arturs pec varda paradijas apstiprinaja pasutijumu aplikacija un pec 10 min vienkaarshi atteica. Kaadaa sakaraa, ja ir pienjemts jau pasuutijums
Yandex propoganda