Bolt - Krāpšana. Ļoti būtiska cenu neatbilstība
Īsumā to var raksturot "vhod rubļ, vihod dva rubļa"
aplikācijā uzrādītā cena 8,8 eiro, ierodoties gala mērķī, kas atrodas aptuveni 1km tālāk no aplikācijā norādītā - 13 eiro.
Saprotu, ka cena var mainīties, bet ne jau uz pusi (nekādu sastrēgumu, kas tiešām varētu būtiski ietekmēt cenu, nebija)
uzskatu, ka tā ir apzināta maldināšana un krāpšanās ar aplikācijas palīdzību. Ar mūsdienu iespējām aplikācijās aprēķināt braukšanas laiku, ņemot vērā satiksmes intensitāti, savādāk kā par krāpšanos to grūti nosaukt.
Bēdīgi protams, ka tas ir kārtējais lidostas braucienu stāsts.
Un vēl bēdīgāk, ka kompānija nekādu atbildību par tik būtiskām aplikācijas neprecizitātēm neuzņemas.
Zinu, ka bezatbildība latvijā ir norma, taču esmu muļķis un joprojām ceru uz pārmaiņām:) ) . Cerība gan baigi maziņā: (
pieredzē ar bolt aplkāciju būs bijusi pirmā un visdrīzāk arī pēdējā. Labi, ka neuzticēju maksājumu kartes datus šai kompānijai.
Labdien,
Mums ir ļoti žēl dzirdēt, ka Jums ir bijusi negatīva pieredze.
Brauciena maksa var mainīties, ja sākonēji plānotā brauciena ilgums vai maršruts pieaug, piem. neplānotu sastrēgumu dēļ.
Lai mēs varētu pārbaudīt šo gadījumu, lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] telefona nr., ar kuru esat reģistrējies Bolt aplikācijā, kā arī šī brauciena laiku, lai varam izskatīt gadījumu un Jums palīdzēt.
Ar cieņu,
Bolt
Комментарии (5)
Я еще на такой вообще не ездил
Matemātika tev ar pieklibo.
Es šonedēļ izsaucu taksometru, izmantojot šo aplikāciju, rādīja cenu 5.60, galā no konta noņem 8.90
Pamēģināji rakstīt klientu servisam? Dzirdēju, ka tas ir efektīvāk, kā sudzibas.lv
Paldies, par informāciju biju iedomājies, ka tā ir jau atrunātā un nolīgtā summa, bet ja tā ir tikai informatīva, tad protams šis serviss nav izmantojams un tā ir maldināšanas un veikla krāpšana viennozīmīgi.