Bolt - Krāpšana
Nezinu, kas ar šo vietu noticis, bet sāk palikt tiešām briesmīgi. Sāksim laikam ar to, ka šī iestādē kurjeriem ļauj paņemt vairākus sūtījumus vienlaikus un ir arī kurjeri, kas ir ļoti augstās domās par sevi, ka spēj pareizi un ātri visu izdarīt, bet tā nav - ēdiens tiek piegādāts novēloti un auksts.
Vakar vispār bija kas jauns - es ēdienu nesaņēmu vispār, nu jau 12h ir pagājušas... iztērēti pie 20 EUR, bez ēšanas aizgāju gulēt. Supports ar neatbildēja diezgan ilgi. Un sāka pat mest errorus, bija sajūta, ka viņi mēģina kaut ko noslēpt. Protams atbildi jau saņēmu - standarta ChatGPT atbildi, ka lūk ir sazinājušies ar kurjeri un viņš apgalvo, ka ēdienu ir atstājis kā pēc instrukcijām. Es nezinu kurā kāpņu telpā viņš viņu atstāja, bet es neko nesaņemu. Un tā vietā, lai Bolts uzņemtos atbildību par saviem noalgotajiem partneriem, strīdās atpakaļ ar klientu. Kur palicis slavenā frāze - klientam vienmēr taisnība?
Es esmu godīgs cilvēks, un es netaisos te izšmaukt kaut ko. Bet šis bija tiešām pēdējais piliens, ne tikai nesaņemts ēdiuens, vēl pa virsu mani vēlas nosaukt par meli. Fuj!
Aplikācija tiks izdzēsta, visas Bolt aplikācijas un laiks sākt boikotēt šo kantori.
Комментарии (4)
Dīvaini, ka Bolt nav ieviesis sistēmu, ka kurjers pasūtījumu par piegādātu var atzīmēt tikai tad, kad saņēmis no pasūtītāja PIN kodu, kuru iepriekš atsūtījis bolt.
Tā būtu laba sistēma.
Pilns citāts "Klientam vienmēr ir taisnība gaumes jautājumos".
klientam vienmēr taisnība - kāmēr viņš ir dzīvs...