РешеноBolt - iekasēta atcelšanas maksa par to, ka šoferis pieņemot pasūtījumu vēl izpilda iepriekšējo pasūtījumu
Piektdien (22.11.2019) , izsaucu taksometru. Vadītājs izsaukumu apstiprināja. Redzot aplikācijas kartē, kā virzās šoferis, piezvanīju, lai painformētu, ka varu pāriet pār krustojumu, lai šoferim nevajadzētu mest līkumu, lai mani paņemtu sazvanot šoferi, uzzināju, ka tas vēl izpilda iepriekšejo pasūtījumu un virzās citā virzienā. Vienojāmies, ka pasūtījumu atcelšu un saukšu taksi vēlreiz. Rezultātā man par to tika atvilkts 1,50 eiro par izsaukuma acelšanu. Uzskatu, ka tas nav pareizi, jo taksometra vadītājs vēl nebija pabeidzis iepriekšejo izskaukumu un tajā pašā laikā pieņema manējo. Tā ir patērētāja krāpšana.
Turklāt uz e-pastu neviens neatbild, uz telefona nr. Nav iespējams sazvanīeties, uz sūdzību aplikācijā arī veniens neatbild.
Apsveru iepēju vērsties patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar sudzību.
Sveiki,
Atvainojamies par nepatīkamo atgadījumu!
Lūdzu, sazinieties ar Bolt klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai uz [email protected], lai varam izskatīt šo gadījumu un Jums palīdzēt.
Sveicieni,
Bolt
Комментарии (5)
Negaidīti nobloķēts profils. Bez paskaidrojuma, bez brīdinājuma, nesaprotot iemeslu. Nosūtīju ziņu,
jau divas dienas nekādas atbildes. Nepieciešams lietot aplikāciju, bet nav iespējams.
Vadītājs 21.08.2019 ar Nr zīmi TQ-5006 ne tikai gandrīz nobrauc gājēju pie gājēju pārejas, bet pilnīgi visus apšļaksta un braukšanas ātrums 100% nebija atļautais.(vismaz 70 kur zona 50).
Nu, meiča, protams, ir TP, bet viņai ir taisnība.
Tas ir pilnībā normāli un legāli, ka vadītāji pieņem pasūtījumu, kamēr iepriekšējais vēl nav pabeigts. Aplikācijai šo faktu arī vajadzētu norādīt.
Paldies, BOLT, situācija atrisināta, nauda atmaksāta.