Bolt - Elektro skūteri
Tātad, paņēmu Bolt skūteri netālu no alfas (kurš bija novietots ārpus atļautās parkošanās zonas. Sāku braukt, un pēc nepilnām 3 minūtēm sāka slēgties pats no sevis ārā un iekšā. Apstājos, jo netiku, protams uz priekšu, jo brauciens tika pārtrauks arī aplikācijā. Neatnāca neviens ziņojums par neatļautu parkošanos, un nenoņēmās nauda par braucienu. Tajā pašā minūtē paņēmu šo pašu skūteri vēlreiz, jo bija jānonāk galamērķī jau laikā kad kavēju. Pēc 10 minūtēm nonākot galā (noparkojoties atļautā vietā) un nododot skūteri aplikācijā priekš brauciena beigšanas nepieprasīja attēlu, kas likās jau dīvaini.
Beidzot braucienu atnāca divi rēķini, kurā viens bija ar sodu 30eur par parkošanos neatļautā vietā. Rakstu atbalsta centram jau otro dienu. Nekādas atbildes! Gribu atpakaļ pēc iespējas ātrāk savu naudu, jo man tā ir nepieciešama, bet neviens nevar par šo lietu atbildēt!
Labdien,
Atvainojamies, ka Jums vēl nav sniegta atbilde.
Atsūtiet, lūdzu, mums uz [email protected] telefona nr. vai e-pastu, no kura sūtījāt mums ziņu, lai varam pārbaudīt, kāpēc vēl neesat saņēmis atbildi, kā arī Jums palīdzēt.
Ar cieņu,
Bolt
Добавить комментарий