Bolt - Diskriminācija
Bolt pakalpojumus sanāk izmantot diezgan bieži un pārsvarā viss ok, taču neizprotama ir bolt taksometra politika transportējot bērnus. Kāpēc tiek piemērots tik procetuāli augstāks tarifs šai klientu grupai? Cik ir ceļots, nekur citur gan tā nenotiek. Turklāt, vai bērnu sēdeklītim nebūtu jābūt katrā automašīnā? Šodien situācija, kad bolt šoferis pat neatvēra automāšīnas durvis, jo nav izvēlēts bērnu tarifs. Savā ziņā uzskatu, ka tā ir konkrētas klientu grupas diskriminācija. Manuprāt, taksometra būtība ir tajā, ka tas ir ērti un ātri pieejams ikvienam, tajā skaitā bērniem, bez cenu sadārdzinājuma.
Комментарии (19)
(ar nokavējumu par iepriekšējo periodu)
Gļuks.
Kauna nav ekonomēt uz bērna drošību un izvēlēties lētāku tarifu cerībā, ka vadītājs atļaus braukt ar bērnu bez bērnu sēdekļa?
Pareizi
Jūs savā auto ar vedat bez bērnu sēdekļiem?
Vienigais ko bolt nepareizi dara nedod viennozīmīgi saprast ka parastais tarifs nav bērniem
Izlasiet komentāru! Ja nu kāds ekonomē uz bērnu drošību, tad tad tie ir tie taksometri, kuros sēdeklīšu nav. Vai esat redzējis/usi , ka jebkur citur ceļojot klients pats nāk ar savu sēdeklīti uz taksometru? Kaut kas neredzēts. Kur man pēc tam to sēdeklīti darba tikšanās laikā likt? Vai teiksim koncertā? Manuprāt, ir muļķīgi uzvārīties uz bērnu rēķina.
Mīci veci ar mašīnu...
Ne visiem ir sīkie.
Pēc tādas loģikas trolejbusos arī jābūt bērnu sēdeklīšiem , jānēsā līdzi savs bērnu sēdeklis un nebūs problēmu 😏
Labs bērnu krēsls maksā ap 100 eur. Plusā vēl vajag to gulošo variantu. Tas viss aizņem papildus vietu bagāžniekā. Krēsliņus ir jāmazgā, jo sīkie ķēpā visu. Vispār bērni arī traucē braukt pie stūres ar bļaušanu. Rudens dubļi tikai saasina situāciju. Piecūkotā autiņā nākamo pasažieri nepaņemsi. Aliņu šiem vecākiem arī aizliedz dzert salonā un diskriminē.
Pats kresls nav jāmazgā bet besi kad auto tiek sacūkots īpaši ziemas laikā un rudens
Esmu bolt taxi šoferis, tā nav diskriminācija, bet pirmkārt jā bērnu sēdeklis aizņem papildus vietu
Ja man ir nākamais klients ar 4 koferiem tā ir mazliet neertība. Jūsu 4g vecais bērns diemžēl nesaprot elementāras pieklājības normas piemēram mierīgi sēdēt nespārdīt sēdekļus, citi pat pamanās ar kājām staigāt pa sēdekli! Tas ir mans laiks pēc tam tīrīt auto. Ko darīt ja auto netīrs un jau nākamais klients? Ja es izeju no līnijas es zaudēju pasūtījumu kas pienāk pa ķēdīti. Ņemot vēro šo visu tarifs ir adekvāts. Es gan bieži tāpat paņemu par parasto tarifu tas laiks ko es nočakarēju atbildot uz vaditaja limena samazināšanu ir ar dārgs parasti to ātri izlabo. Jo jūs gudrinieki viens no 10 pamanaties atzimet ka vaditajs prasija atcelt. Es neko neprasu ja man nav sedekļa es pec csn noteikumiem nevaru vest un punkts.
Nevarat pat simboliski dzeramnaudu atstāt kad es tāpat vedu kaut 1eur. Tapec ar dažreiz vienkārši atsaku. Ja esmu centrā kur koeficients liels. 100eur tiesa tas paliktnis nemaksā 30 eur. Šoferis tur bieži vispār nav vainīgs. Mēs tos auto irejam ja beņķa nav es neiešu pa savu naudu pirkt
Vest bez un saņemt sodu vai nedod dievs avārija jus piespradzejiet bernam ap kaklu un es bušu vainīgs.
Pats parādījāt, kā diskriminējat : Klients ar 4 koferiem nav problēma, taču klients ar bērnu ir neērtība. Nezinu, par kādu bērnu Jūs runājat, taču mans bērns saprot uzvedības normas, sēdekļus nespārda un nekur nestaigā. Turklāt es diskusiju raisīju tikai par neadekvāti augsto tarifu, taču Jūs te izpaudāties un uzrakstījāt veselu stāstu, kāpēc bērnus pārvadāt Jums ir tik neērti. Tad varbūt ieviest augstāku tarifu arī dzīvnieku īpašniekiem, veciem cilvēkiem.. Tikai piemēri, bet varbūt vēl kādām vēl cilvēku grupām, kuras varētu būt šķietami ''neērtākas'' transportēšanai?
Manā skatījumā ir neadekvāti uzvārīties uz bērnu rēķina un domāju , ka sēdeklītim būtu jābūt KATRĀ taksometrā - tieši tā kā teicāt- pēc CSN noteikumiem. Turklāt dzeramnaudu parasti sniedz pēc brīvprātības principa par labu servisu, nevis tāpēc, ka Jums šķiet, ka Jums tas pienākās. Varbūt tad ieteikums saņemot to dzeramnaudu ieguldīt sava auto uzlabošanā.
Umm.. ir atsevišķs tarifs dzīvniekiem. Un tas ir loģiski, jo bērnam, tāpat kā dzīvniekam, ir grūtāk ieskaidrot, kā jāuzvedas mašīnā. Ir prieks redzēt, ka Jūsu bērns saprot uzvedibas normas. Runa ir par bērniem vispārigi. Nav iespējams izvēlēties opciju "Bolt bērniem, kas labi uzvedas". Kā raksta arī Bolt šoferis - auto (ļoti bieži) tiek īrēti. Kāpēc gan lai vadītājs par savu naudu pirktu atsevišķu beņķi?
Tapat ir atsevišķa grupa arī tiem cilvēkiem, kam ir kustību traucējumi. Kāpēc tā? Jo tas ir papildus serviss. Aizbraukt no punkta A līdz punktam B ir viena lieta. Ja vēlaties papildus servisu - papildus jāpiemaksā, un tas ir pavisam loģiski. Nevēlaties piemaksāt - Rīgas Satiksmē, man šķiet, līdz 7 gadiem var braukt bez maksas (iespējams, kļūdos).
Jažemāķ!
Runa nav par ekonomēšanu uz bērnu drošības rēķina. Taču, ja mans ikdienas darbs būtu cilvēku transportēšana, es pieņemtu par pašsaprotamu savu klientu ikdienu padarīt drošāku un ērtāku un arī iegādāties atbilstošos sēdekļus. Man liekas, ka mēs katrs savā profesijā iegādājamies atbilstošus instrumentus un uzlabojam savas prasmes. Par nekārtību radīšanu, ko, jūsuprāt, rada bērni - neizvēlaties šādu profesiju, ja jums ir nepatika pret cilvēkiem. Acīmredzot, jūs pieņemat,ka visi, kuriem ir bērni taksometrā dzers aliņu un viņu bērni automātiski nospārdīs Jūsu sēdekli. Aprobežota domāšana un novērojumi, kuri, acīmedzot, balstas Jūsu hipokrātijā, jo pārvadājat šos ''mežoņus'' :)
Ja es būtu bolt šefs es domaju ka es raditu noteikumus ka bērni defauktā jāvada bez papildmaksas. Bet par cik noteikumi ir kādi ir es tad braucu pec tiem noteikumiem
Mans bērns noteikti pa sēdekli nestaigā, kā arī dzeramnaudu atstāju gan. Jūs šobrīd šķiet visus cilvēkus ar bērniem ieliekat vienā rāmītī. Bet, protams, mūsu sabiedrībā tas laikam nav retums - domāsim katrs par sevi, nedod Dievs , padarīt otra diena labāku vai izdarīt kaut ko pozitīvu :) Labāk rītu/dienu iesākt ar kādu apvainojumu. Tomēr Jūsu auto ir Jūsu darba instruments - un, ja Jūsu ikdiena ir pārvadāt cilvēkus, tad būtu diezgan loģiski padomāt par visām cilvēku grupām t.sk. bērnu, vecu cilvēku. Tā tā kā citur visur notiek! Neesmu nekur citur Eiropā sastapusies ar situāciju, ka ar bērnu, teiksim, ierodoties lidostā man tiktu jautāts bērnu sēdeklītis. Vienmēr sēdeklīši ir.
P.s. Ko darīt , ja auto ir netīrs pēc bērna transportēšanas? Droši vien to pašu, ko darīt, ja auto ir netīrs pēc kāda klubiņa apmeklētāja - iztīrīt!
Un īpaši gudreļiem - jā, nav auto! Un? Nevienmēr tie ir finansiāli apsvērumi, nejūtos tik droši uz ceļa, tāpēc bieži izvēlos taksometru. Normāliem cilvēkiem tas komentārus neizraisītu.
Redzi, ja neesi šoferis, tad spriešana ir tikai par savu komforu u.c bulšitu. No šofera viedokļa, tas ir apgrūtinājums. Mazgāt un tīrīt, vedot regulāri bērnus, vajag gandrīz pēc katra brauciena, nevis dienas. Ziemā pēc izlietiem dzērieniem vai auto tīrīšanas, tas ir jāizkaltē. Ne katrs uz to ir gatavs. Ziemas apstākļos, nereti maiņa ar to arī beidzas. klienti, kuri grib netīrus suņus iekāsrtot salonā, bez iepriekšēja brīdinājuma ir vēl viena liela sāpe.
Ziniet, ir šoferi,kuriem ne tikai ir bērnu sēdeklītis salonā, bet arīdzen spilventiņš, konfekte ,droši vien kāds pārvalks , ko palikt zem ķepām, ja nu klients brauc ar suni. Jūs piedāvājat pakalpojumu un saņemat par to samaksu, tāpēc Jums, manuprāt, tā kā ir jādomā par klientu ērtību. Es taču nezvanu Jums un neprasu aizvest manu bērnu uz koncertu par velti, ka Jums tas ir tik ārkātīgi apgrūtinoši. Jūs piedāvājat TRANSPORTĒŠANAS PAKALPOJUMU.
Turklāt, regulāri tīrīt salonu tā kā pirmkārt būtu norma, dēļ higiēnas prasībām. Man šķiet, ka šis arī ir kāds stereotipisks pieņēmums, ka pārvadājot bērnus vienmēr būs nekārtība - mums ne x nav gadījies neko izliet (jo nedzeram auto), ne nosmērēt. Pieļauju (un pēc pašu šoferu nostāstiem) , ka pārvadājot citus klientus reizēm gadās daudz vairāk ko tīrīt. Vienmēr piedomājam, nokratam kājas no sniega, pirms kāpjam auto. Nu protams, jebkāds klients ja sataisa šmuci, tad to var palūgt pašam arī satīrīt. Kur problēma?
Un vispār - Vai tad ar bērniem braukt nav forši? Varbūt kādam no mazajiem tas ir dienas foršais notikums - piemēram, manējais vienmēr vēro un skaita minūtes, kad taksis aplikācijā tuvojās mājām un kad varēs beidzot braukt! Un pats grib kļūt par šoferi! Un kad gadās pretim tāda dzīves apmierinātā latvieša seja ar kādu ''foršo komentāru'' no pūra lādes, tad bēda ir lielāka ne jau vecākam, bet bērnam.
wasted