Bolt - Darbinieku izmantošana
Bolt nosaka Cenas cik maksā brauciens taksometrā klientam un taksometra vaditājam šis brauciens jāveic iepriekš nezinot ne galamērķi ne cik par to samaksās. Nepietiek, ka tā jau braucieni pie mūsdienu degvielas un taxi apdrošināšanas (apm.200 eur mēnesī) cenām ir pārāk lēti, uz tālajiem braucieniem vispār ir jābrauc par velti, piemēram Jūrmala-Daugavpils brauciens maksā 140 eur, tas ir 255 km turp un atpakaļ jābrauc tukšā. Tātad 510 km un apmēram 7 stundas (visu laiku nenosēdēsi pie stūres) =140 eur - ~75 eur (degviela) - ~10 eur (amortizācija) - 26 eur (Bolta procents) =29 eur.
Tātad sanāk, ka taxi vadītājs par gandrīz visas dienas darbu saņem 29 eur, no kuriem vēl ir jānomaksā nodokļi. Izskatās pēc mūsdienu verdzības, jo ja taxi vadītājs atsakās vest, vadītāju izmet no sistēmas un vairāk pasūtījumus tas nesaņem, tātad nevar samaksāt par auto u. T. T.
P. S. No 27.06. Bolts paceļ sev komisijas maksu no 18% uz 24%.
Lai tik šoferīši rullē, jo lētāki tarifi, jo vairāk cilvēki brauc un bolts saņem savu lielo procentu.
Sliktākais ir tas, ka ar šādiem tarifiem taxisti ir spiesti strādāt ļoti daudzas stundas, kas ir bīstami ceļu satiksmē.
Комментарии (7)
Pēc skrejriteņa izmantošanas turpina iekasēt naudu no bankas konta. nav nummura kur lugt palidzibu , nav iespejams banka atslēgt lai partrauc noņemt naudu no konta. ko darīt?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Es arī nesen par kosmiku zemu cenu veicu braucienu. Laikam izdevīgāk ir nestrādāt uz bolt.
Latu laikos, par taxi no Rīgas līdz Venspilij bija jāmaksā virs 200 Ls. Tas bija norm.
Ventspilij
1. Nu nemelo ka līdz Daugavpilij ir jāmaksā 140 EUR, ir jāmaksā 186 EUR. Kā arī ja brauciens tiek pabeigts ārpus Rīgas Bolt kompensē 25% no summas, jeb neņem komisiju par braucienu, par šo jāsazinās ar atbalsta komandu.
Tagad sākam skaitīt.
2. Izbraucam piemēram 10:00, jābrauc 2:40, jeb +20 minūtes atpūtai Jēkabpilī. Tā pat atpakaļ. 16:00 esi atpakaļ Rīgā, tev nav par daudz 1:40 h atpūtai? Tāpēc tie taksisti ir idioti uz ceļa, ka viņiem visu laiku jāatpūšās.
3. 255 km es atvainojos uz kurieni Daugavpilī ir? Tiek rēķināts no Rīgas centra uz Daugavpils centru 222 km, tātad tevc turp un atpakaļ 510 km, reālu 450 km vietā, kur ņēmi vēl 60 km? Pie vecmā'miņas Madonā pa ceļam iebrauci? Sorry, bet tas jau jādara par savu naudu, ne klienta!
4. Par degvielu, Boltam ir atlaide, ok saprotu neliesi Latvijas naftu, bet piemēram Kool vai Cirkle K. Tev mašīna piemēram Skoda Octavia dīzelītis, ko izmanto takši 5.5 litri uz 100 km, jo lielākā daļa pa šoseju. Cena degvielai šodien:
Kool 2,02EUR/L*5.5*4,5=50 EUR
Cirkle K 2.014 EUR/L*5,5*4.5= 49,84 EUR
Tā tad vidēji 50 EUR.
Rīgā ir lielāka amortizācija pa šoseju nav 10 EUR, ja tev nav auto 20 gadus vecs, t.i. uz vienu stundu aprēķisn autoparkā šāds mēnesī 150 EUR, jeb 160 darba stundas, ceļam braucienam tiek patērēts 6h, jeb pēc formulas 150/160*6=5,63 EUR, šī brauciena amortizācija, tad sākam skaitīt:
186 EUR - (komisiju Bolts neķem ja brauciens ārpus Rīgas un taksista dzīves vieta ir Rīga) 50 - 5,63 EUR = 130,37 EUR- nodoklis = 110 EUR/7=15,70 EUR/h.
Pats strādāju ar Boltu un esmu laimīgs noķerot braucienu uz Ogri, Rēzekni, Tallinnu, Viļņu, Kaunas, jo tad sanāk nopelnu vairāk, un stabili ir klients neviss cetrā vai rajonā gaidīt pa 30-60 minūtēm, lai aizbrauktu uz veikalu ai stūra pa 5 EUR, un brauciena ilgums būtu 20 minūtes, jo būtu jānostāv korķī.
Pie tam esi slikts taksists, ja pie stūres nevari nosēdēt 7h, tev jānosēž 8h. Lai sevi sauktu par taxi partneri, tā tu esi stažieris uz pusslodzi.