Bolt - Atteikums braucienā
20.06. Pasūtījām braucienu no veterinārās klīnikas uz mājām ar 3 maziem klēpju suņiem. Taksometrs piebrauca, vadītāja bija acīmredzami neapmierināta jau piebraucot.
Ieraugot suņus momentāli atteica vest, lai gan mums bija pārvadāšanas soma, kurā suņi mierīgi sēž brauciena laikā.
Ar tādu situāciju saskārāmies pirmo reizi, lai gan izmantojam Bolt pakalpojumus regulāri.
Gribās ieteikt Bolt uzņēmumam ieviest aplikācijā opciju atzīmēt, ka braucienā tiks pārvadāti mājdzīvnieki, lai turpmāk nerastos šādas situācijas.
Labdien,
Atvainojamies par nepatīkamo atgadījumu!
Ja brauciena laikā plānojat doties ar suni, lūdzam pēc brauciena apstiprināšana piezvanīt vadītājam/-ai, lai pārliecinātos, ka viņam/-ai nebūs iebildumi. Ja tādu nav, Jūs droši varat doties ceļā.
Tāpat arī gribējām atgādināt, ka jebkuru problēmsituāciju gadījumā Jūs varat sazināties ar Bolt klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai uz [email protected], lai varam izskatīt konkrēto atgadījumu un Jums palīdzēt.
Ar cieņu,
Bolt
Комментарии (1)
Saprātīgs komentārs un kritika vietā. Arī rekomendācija laba. Jācer, ka šo Bolt sadzirdēs (izlasīs)