Bolt - Atcelts brauciens un nepieejams klientu serviss
Tika pasūtīts Bolt comfort un noteikti adresi cilvēkam, kas pārvietojas ar kruķiem. Šoferis nostājās otrā ielas pusē, atteicās braukt uz otru pusi, atcēla braucienu, un pat to tika iekasēta samaksa no klientu, 3.50 eur. Kad centos sazināties ar klientu servisu, man atbildēja tikai AI čatbots. Naudu atpakaļ dabūju, bet čatbots nesaprata, kad es pieprasĩju 3 reizes pēc kārtas sazināties ar dzīvu cilvēku. Bolt laikam ir izlepis no konkurences trūkuma - esat atlaiduši visu klientu servisu, jo AI ir mūsu năkotne, ja? Man pat nav iespējas novērtēt šī pretĩgā taksista uzvedību, un man vēl par to atvelk naudu. Fantastisks serviss. Nevaru sagaidīt Uber un Lyft. Ieteiktu uzņēmuma vadībai vismaz ieguldīt AI, kas saprot, ko viņam saka, pirms jũs atlaižat klientu servisu. Bet laikam jau jums un taksistiem ir pilnīgi vienalga par klientiem, skatoties pēc jūsu nekaunīgās komunikācijas jeb tās trūkuma.
Комментарии (8)
Pie visa vainīga Veronika Rudzinska. Viņa pat Facebookā slēdza profilu un iespēju rakstīt/pievienot draugos.
Vienīgājs variants ko var dārīt, sūdzēties uz viņas profilu. (Mest strikes profilam.)
zvanija kraslavieša/miškas mamka, teica ka p*sts un s*st kraslav-latvān-n*cik-gn*du, un deportēt lopu vagonā uz kautuvi, ka to īstenoja 1941. gadā = super labi!
Dva boļnih ubļudka našļi drug druga
katikuli
Sossļikova, Glušakova, Mamikina, lopu vagonā un uz Sibīriju! God Save the Rave!
Maņjačella
^_^
maņjačella