www.sudzibas.lv Bolt Food Slikts serviss

РешеноBolt Food - Slikts serviss

Ļoti vēlētos padalīties ar šo bēdīgo pieredzi, ko man nācās piedzīvot ar bolt food. Diemžēl, ja pirms tam biju bolt food patstāvīgais klients, tad turpmāk pasūtu tikai no wolt.
Mēnesi atpakaļ, kad biju slima, pasūtīju no bolt food - Daugavgrīvas mārketa ēdienu 18 eiro vērtībā. Kad to piegādāja, sapratu, ka pietrūkst 4 lietas (kartupeļi, desiņas, apelsīni un jogurts) 9 eiro vērtībā. Kad sazinājos ar bolt food supportu, man pateica, lai pārbaudu čeku, kam bija jābūt maisiņā - nebija. Tad man pateica, ka būs jāgaida 24 h, lai saņemtu atbildi un bolt food sazināsies ar mani.
Lieki teikt, ka es paliku slima bez vakariņām, bet man vēl pašai bija arī jāsazinās ar bolt food, lai censtos saņemt atbildes.

Viss, ko šī profesionālā kompānija man atbildēja bija: kurjers un mārkets visu piegādāja - jautājums. Ja tur nebija iekšā čeks, tad jau skaidrs, ka kaut kas nav labi ar pasūtījumu?

Diemžēl, ne tikai es nesaņēmu ne pasūtījumu, ne naudu atpakaļ, bet arī man piedraudēja slēgt kontu, ja vēlreiz sniegšu nepareizu informāciju...

Un tā mēs izturamies pret klientiem, kas nav nekad sūdzējušies, un pasūtījuši 6 reizes pēdējā mēneša laikā no jums... Bet nekas, wolt savu darbu dara labi, tur arī pasūtu tagad:) vismaz tur pret klientiem izturas ar cieņu

23.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена Anna Strode 25.05.2022

Situācija ir atrisināta- pateicos Daugavgrīvas Mārketam, kas sazinājās, uzklausīja izveidojušos situāciju un atrada risinājumu! Ļoti novērtēts
Paldies :)

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы