www.sudzibas.lv Bolt Food Bolt Food - Nepiegādāts pasūtījums, krāpšana

РешеноBolt Food - Bolt Food - Nepiegādāts pasūtījums, krāpšana

26.10.2025. veicu pasūtījumu Nr. #XWX7H ''Bolt Food'' lietotnē, pasūtījumā norādīju, ka prece ir jāatstāj pie dzīvokļa durvīm. Pasūtu ēdienu šajā lietotnē diezgan bieži, tāpēc mana adrese un tālruņa numurs ir saglabāts un vienmēr norādīts priekš kurjera. Iepriekš ar piegādi problēmas bija minimālas. Šoreiz ierodoties adresē, kurjers vārdā "Oļegs" ar ''Bolt Food'' lietotnes palīdzību rakstiski uzdeva jautājumu, uz kuru stāvu viņam jāiet?, jo 11.stāvā neatrod manu dzīvokli. Es viņam rakstiski atbildēju, ka jāiet uz 11.stāvu. Pēc kā kurjers uzreiz pārtrauca komunikāciju, atzīmējot lietotnē, ka ēdiens ir piegādāts. Izejot kāpņu telpā, ēdienu nekonstatēju un uzreiz sazinājos ar ''Bolt Food'' pārstāvi no klientu centra, paralēli mēģinot sazināties ar pašu kurjeru, bet sazvanīt neizdevās, automātiskais atbildētājs atbildēja, ka šāds numurs neeksistē.
Pēc sarakstes ar 'Bolt Food'' klientu centru rezultāts nekāds, jo klientu centra pārstāvis paskaidroja, ka es nebiju tajā laikā pieejams adresē un lai es rūpīgāk sekoju online pasūtījuma statusam, pēc kā novēlējot jauku dienu pārtrauca sarunu un turpmāk neatbildēja uz jautājumiem, pat uz pieprasījumu sniegt ''Bolt Food'' pārstāvja oficiālus kontaktus sūdzības iesniegšanai. Adresē biju pieejams, sekoju līdzi pasūtījumam un biju gatavs neskaidrību gadījumā palīdzēt kurjeram kā tas notiek parasti, neskaidrību gadījumā. Zaudēti 9,76 EUR.

P.S. ''sudzības.lv'' esmu pamanījis vairākas sūdzības par līdzīgu problēmu, ņemot vērā, ka izkristalizējas tendence "atšūt" klientus šajos gadījumos, tad iespējams tādu gadījumu būs vairāk.

31.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена Leks 08.11.2025

Pēc ilgstošām pārrunam un argumentāciju no savas puses par to, ka paterētājam nav iespējas pierādīt, ka viņš nav saņēmis pasūtījumu, "Bolt food" pārstāvji tomēr pieņēma lēmumu atgriezt naudu.
Kamēr "Bolt food"nebūs iespēja pierādīt (kā piemērs ''DPD'', ''Omniva'' utt. kur izsniedz kurjers pasūtījmu pēc paraksta planšetē) ka neesi saņēmis pasūtījumu, pastāv iespēja, ka līdzīga situācija atkārtosies. Līdz ar to, uz laiku, kāmēr netiks veiktas izmaiņas, šo lietotni neizmantošu.

L

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы