Bolt Food - Šausmīgs serviss
Šo kantori neiesaku. Pasūtīju bezkontakta piegādi uz mājām, pēc stundas ziņa – “piegādāts”. Eju pie durvīm, nekā. Adrese pareiza, zvanu/nav ziņas no kurjera. Rakstu supportam, prasu naudu atpakaļ. Pēc ilga laika atbild: “Sorry… sazinieties ar kurjeru, izvēloties pasūtījumu un klikšķinot ‘Call the courier’. Man nv jādara viņu darbs. Variet palasīt.
Комментарии (6)
Nožēlojams nabags tu esi. Uzreiz jau to var redzēt pēc tā kā komunicē ar supportu. Okay kurjers sačakarējās un nepiegādāja. Tagad uzreiz jābļauj, ka uzreiz kurjeru vajag atlaist? Dievs dod tev nekad dzīvē nekādu kļūdu nepielaist. Pretīgi paliek no tādām pabirām.
Ja ziņu nav, supports nepalīdz un es maksāju par servisu. Jā, domāju man pienākas saņemt labāko servisu. Ar Wolt atbalstu man nekad nav jāgaida atbildi ar 30 min nokavēšanos un dators neraksta, bet īsts cilvēks. Kurjeri pat latviski runāt nemāk.
Tad sūti no wolt vai ej uz veikalu un nekunksti.
Normāli cilvēki tā neraksta.
Истеричка
Man tas nav jādara. Kurjeriem ir jāuzņemās atbildība un ir opcijas, kā to paziņo klientam. Ja man ir jāsazinās ar viņiem, tad jau man pienākas bolt support attalgojums un ja kurjers neprot paziņot par viņu ķibelēm, tad viņiem nav ko darīt šajā jomā. Un šī nav pirmā reize. Redz ko JUMS patīk, komentēt un uzstādīt savus priekšlikumus nezinot neko par situāciju.