Bolt Food - Krāpšana, slēpjas no klientiem
Pasūtījām ēdienu uz 23.50 eur, aizmirsu ka man ir pieslēgta karte, parasti maksāju skaidrā, jo jau iepriekš bija gadījumi ka kurjers vnk neatbrauc! Iedēvu kurjeram 25 eur, pēc minūtes atnāca īsziņa no bankas, ke esmu samaksājis. Zvanu kurjeram pēc nepilnas minūtes, telefons jau atslēgts. Rakstu atbalsta dienestam ka tā krāpniecība, 20 reizes atbild tikai robots. Ēdienu arī nācās izmest arī nekādas atbildes! Firma slēpjās no sarunas ar klientu, nav ne telefons nekas, kāpēc tādiem vispār atļauj strādāt lv vai Eiropā!
Комментарии (11)
Kāpēc ēdiens bija jāiet ārā?
Tapēc ka savas neuzmanības dēļ samaksāja divvreiz.
Jāmet
Lai varētu teikt, ka nekas netika piegādāts
Bieži esmu sūtījis no viņiem ēdienu, bet tā ka atved pilnīgi aukstu un samīcītu, man ir pirmo reizi. Kurjeram neredzēju ēdiena somu.
Gan jau kurjers izdomāja beigt darba dienu pēc tādas dzeramnaudas.
Muļķības. Pirmkārt, naudu no "kartes" atskaita uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas.
Otrkārt, pats izvēlējies apmaksas veidu un dzeramnaudu jeb tējas naudu pēc likuma pieprasīt atpakaļ nedrīkst.
Treškārt, krāpniecība ir tas, ka gribi izspiest naudu atpakaļ.
Ļauj strādāt? Viņi par tavu naudu strādā, ja neviens nemaksātu tad nestrādātu. Brīvais tirgus un tirgus likumi. 21gs.
Nav runa par to ka nav jāmaksā. Vnk trešo dienu man atbild, ka saziņa pa telefonu tehnisku iemeslu dēļ nav iespējama! Kāds 21 gadsimts, tā ir ņirgāšanās!
Neviens neprasa no viņiem naudu, lai vismaz kko atbild!
Ka tik man tā nav bijis kā taxi šoferim
Vienreiz bija brauciens 18 eur karte pec brauciena klients dod 20 saka paldies smaida es domāju tipa dzeramnauda un paņēmu. Pēc tam tik aizdomājos a moš ar šitā sajauca.
Neviens nezvanija neko neprasija gan jau bija dzeramnauda tiešām :)
Un vēl 100 punkti, ka ieliki vēl restorānam 1, lai gan, restorānam ar to vispār nekāda sakara! 😁