Bolt Food - Krāpšana
11.05 pasūtījām ēdienu no Mcdonald caur bolt food. Kurjers pasūtījumu atveda, diemžēl mēs nepaspējām atbildēt uz telefona zvanu un kurjers aizveda pasūtījumu prom. Cik zinu situācijā, ja pasūtījums ir apmaksāts, bet klients neatbild, tad pasūtījums ir jāatstāj pie durvīm. Mēs samaksājām 33€. Kad sazvanījām kurjeru, viņa atcirta, ka mēs neatbildējām un tagad tā ir mūsu problēma. Uzrakstījām atbalstam aplikācijā, viņi atbildēja, ka pasūtījums atzīmēts kā piegādāts. Uzrakstījām uz bolt epastu. Tur laipns darbinieks ričards mūs laipni pasūtīja un novēlēja lielisku dienu. Nu ko bolt zaudēja 2 klientus, iespējams mcdonals arī.
Комментарии (12)
Tjotja ar Ričardu dabūja paēst uz 33 eur
I kāds tolks no tāda maza vibļudjonka, kā tu? Bet mamma tača katru rītu tev tīra zobus ar sprogainajiem matiem. Tālāk jau zini, ka supersmaids atsver visu :D. Pārperētais :D.
Slikti zini. Ja neesi noradijis, ka jaatstaj pie durvim, tad neatstas neviens. Paša vaina vien ir.
Es pats par kurjeru braucu un vienmēr pasūtījumus nogādāju klientam, pat ja viņš ir norādījis nepareizu adresi un es velti esmu izbraucis pusRīgu.
nekas nav pie durviim jaatstaaj.divas reizes uzzvani klientam.ja necelj.pats vainiigs
kurjeram nav jaaluudzas un kaa mulkim teereet savj laiku zvanoties.
ir taada mode daudziem.pasuuta eedienu.un tad ljerkst pa telefonu.un kurjeram jaagaid kad kungs beigs muldeet telefonaa?
tu veel vareetu pasuudzdeties ka tramvajs aizbrauca bez tevis..jo tu redz biji aiznemts😃
un baigie draudi boltam😃nepasuutiishot.kliengu zaudddjushi utt.
kur tad liksies? pasuutiisi no wolt😃tur noteikumi tieshi taadi pashi.
un kaads apbizotais no wolt paarnaaks uz bolt😃
taa tie cita darbu necienoshie ko migreee no firmas uz firmu😃
Ir likums ka jazvana 3 reizes 5 minūšu laikā ja nav enerģijas dzēriena vai alkohola, tad atstāt pie durvim nofotografēt pasūtījumu un dzīvokļa durvis un noskrinot zvanus ar klientu. Sev neko nevar atstāt.tas ir nožēlojami ka tādi cilvēki bojā tirgū.
Sāksim jau arī to, ka tu esi riktīgs antons, ja atbalsti tādus globālistu kantorus, kā Mac Donalds un čakarē savu un gan jau arī citiem veselību ar tiem sintētiskajiem mēsliem, ja kādu vēl pacienā! Vispār apbrīnoju tos debilos vecākus, kuri baro savus bērnus ar to sintētiku!
Sūdzības būtība ir skaidra - mēs uzspļāvām uz citu cilvēku darbu, izniekojām produktus un tagad pieprasām, lai mums atgriež naudu - jo esam svarīgas personas un "nepaspējām atbildēt uz telefona zvanu". Var būt šis atgadījums liks jums aizdomāties...
Mēs neprasām naudu, bet gan ēdienu. Pèc likuma, ja ediens ir apmaksāts, bet klients neatbild, tas ir jāatstàj pie durvīm. Es pats braucu par kurjeru, un vienmēr esmu nogādājis klientam, pat ja jābrauc līkums, jo klients norādījis nepareizi adresi. Savas negācijas varat paturēt pie sevis. Un jà es padomāju, vairs no bolta neko nepasūtīšu un ar pats kā kurjers vairs nebraukšu.
Es pats braucu Bolt food. Man bija pasūtījums no Pārdaugavas uz Dzirnavu ielu, kad aizbraucu uz turieni, nevarēju sazvanīt klientu, tad rakstīju atbalsta dienestam, tur man ar neatbildēja. Tad beidzot pazvanīja pats klients, izrādās viņš bija sajaucis adreses un viņam vajadzēja uz Zasulauku. Man jau tikšķēja sarkani cipari, ka piegāde kavējas, bet es vienalga neutilizēju pasūtījumu, neatteicu, bet aizvedu uz Zasulauku viņam, jo ir jābūt cilvēkam. Mēs visi varam kļūdīties. Heiteri var paturēt savu žulti pie sevis.
Anton, tas bija ļoti cilvēcīgi no tavas puses. Uzmeta zasulaukieši kādu eiriki dzeramnaudā par savu kasjaku?
Piekrītu pilnīgi degradējies kantoris. Situācija līdzīga, jubilārs brokastis gaidīja uz ielas, un tā arī nesagaidīja, Kurjers pat angliski knapi, knapi, kur nu vēl latviski vai krieviski. Nevarot saprast kur jāved, nosūtam google map linku. Nē map neprotot lasīt. Bija jāatved nepilni 2 km, atzīmēja, ka aizvedis, kaut kur ellē ratā. Protams, Bolt palīdzība arī atbild, ka ēdiens esot atstāts. Jautāju, kur? Uz trotuāra? Bija paredzēts kā foršs pārsteigums, iznāca pretīgs notikums, par naudas atmaksu klusēju, Bolts jau nav normāls uzņēmums, kur būtu, normāla kārtība.