Bolt Food - Briesmīgs serviss
10.februāra vakarā pēc gara darba "maratona" nolēmu sevi un ģimeni palutināt ar gardumiem no Kingu Kebab. Vienmēr ēdiens un piegādes kvalitāte bija lieliska.
Pasūtījumu veicu pēc 20:00. (Precīzu laiku gan nepateikšu, jo nedomāju, ka viss aizies tik tālu). Pasūtijām kartupelīšus, spārniņus, vistiņas, burgeri. Sākotnēji solīts, ka piegāde plānota uz 21:20. Un tad atlikās, atlikās.
Tad aplikācijā redzu, ka norīkots kurjers. Pēc ikoniņas aplikācijā saproru, ka kurjera transportlīdzeklis ir skūteris. Atvainojiet, ziemā, mīnusos, kad jūtami sals kož pirkstos, kurjers ceļo ar elektroriteni/skūteri un piegādā ēdienu? Tā termosoma nav nekāda maģiskā un skaidrs, ka ēdiens nebūs silts.
Edienu mums piegādāja 21:46. Izbadējušies, aši saiņojām maisus vaļā. Un tad sekoja sarūgtinajums pēc sarūgtinājuma. Kartupelīši auksti. Tekstūra briesmīga, praktiski neēdami. Burgerīts vāji silts vidū. It kā jā, varētu jau uzsildīt, bet ja man pašai jāgatavo, tad nebūtu neko sūtījusi, vai ne?. Un tad vistiņas. Spārniņi, jēli. Viducī pie kauliņa sarkani.
Sazinoties ar Bolt Support, man izsaka noželu par situāciju, cer, ka nākamā pieredze būšot labāka. Viss ko varēja piedāvāt: atmaksāt naudu par spārniņiem 4,80€ vertībā.
Pielikumā pievienoju foto un saraksti ar Bolt Support.
Pati esmu pietakami ilgi nostrādājusi ēdienāšanas sfērā un nekad par aukstu, jēlu ēdienu neesmu prasījusi maksājuma no klienta.
Secinajumus izdariet paši.
Krāpnieku kantoris.
Комментарии (6)
Jums Bolts gatavoja ēdienu jeb tomēr King Kebab? Kāds sakars boltam ar jēlu vistu? Tie ir piegādātāji, nevis pavāri.
Pagaidi! Tu aizej uz lielveikalu un nopērc kaut kādu preci. Ja veikals uzņemās tirgot kaut ko, tad vajag izpētīt kas un kā un uzņemties atbildību. Citādi naudu pelna, bet atbildība nekāda. Tāpat, kā politiķi, viens uz otru noveļ vainu. Protams, atmaksāta nauda par vistu jau ir ok. Lielākā daļa izliekas, ka neko nezina un vispār pasūta. Lai tālāk bolts viņus lamā.
Jeli sparni, Kingu nopelns, bet paldies par informaciju.
Es sudzibu nerakstisu, bet Bolt man ir uzdavinajis vairakas vilsanas, kops ta laika, es NEKO tur nesutu un dodu prieksroku aizbraukt klatiene pasutit pa 30% zemaku cenu, un vel piegades maksa nav jamaksa. Un ja jau sakam, "apkalposanas maksa", "komisija", pietiek, vienkarsi "Remove the App"
Piegādātāji, starpnieki, kuri nekompetenti risina problēmsituāciju. Ja būtu tiešais pirkums no Kingu, tad sūdzību vērstu tieši viņiem.
Bolt Food, kā starpnieks, kurš papildus iekasē naudu par pasūtījuma apstrādi, neuzņemas atbildību par lēnu piegādi, un aukstu ēdienu.
Vnk Boltam nē! Šo uz PVD
Vot tāds stāsts. Visi sliktie.